Pripomienky k nemu je možné posielať do konca septembra.
Magistrát hlavného mesta SR zverejnil na pripomienkovanie vypracovaný Územný generel dopravy mesta Bratislavy. Zároveň organizuje dňa 17. septembra 2015 o 16:30 v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca verejné prerokovanie s odborným výkladom spracovateľa generelu, ktorým bolo Centrum dopravního výzkumu v.v.i. z Brna.
Územný generel dopravy mesta Bratislavy predstavuje strategický plánovací dokument, ktorého cieľom je určenie základných smerov rozvoja dopravy v Bratislave. V rámci prípravy generelu dopravy bolo v roku 2014 realizovaných niekoľko dopravných prieskumov, ktorých súčasťou bolo napr. automatické sčítanie dopravy, prieskum statickej dopravy či prieskum využívania verejnej dopravy. Na základe podrobnej analýzy súčasného nepriaznivého stavu dopravy v Bratislave prináša generel návrhy ako tento vývoj zmeniť v prospech udržateľnej mestskej mobility.
Materiál je verejnosti k dispozícii na internetovej stránke hlavného mesta alebo počas úradných hodín k nahliadnutiu na magistráte v Servise pre občana na Primaciálnom nám. 1 (PO: 8. - 17. h, UT, ST, ŠT: 8. - 16. h, PI: 8. - 15. h).
Pripomienky k Územnému generelu dopravy môže verejnosť posielať najneskôr do 30. septembra 2015 elektronickou poštou na adresu okus@bratislava.sk alebo písomne na adresu:
lostrail
Rovno som odmietol argument, ze elektricku netreba tahat tam, kde su trolejbusy.
K tej trati na Vlcie hrdlo som nemal nic, kedze ono je to tak, ze kapacitna doprava moze investicnu vystavbu aj privolat, nie len opacne. Ale pri ovela palcivejsich lokalitach zostava tato trat zahadou. Co sa tyka luznych lesov, ci tadial pojde nejaka trat alebo sa tam nejaky developer rozhodne postavit obytnu stvrt s cestou, je napokon jedno.
Pripomenul som, ze ak planuju postavit cestu medzi Krasnanmi a Bojnickou, dobre by bolo nechat rezervu na pripadnu trat Raca - Bojnicka - Galvaniho, pripadne dalej k letisku alebo Ruzinovskej radiale.