Pripomienky k nemu je možné posielať do konca septembra.
Magistrát hlavného mesta SR zverejnil na pripomienkovanie vypracovaný Územný generel dopravy mesta Bratislavy. Zároveň organizuje dňa 17. septembra 2015 o 16:30 v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca verejné prerokovanie s odborným výkladom spracovateľa generelu, ktorým bolo Centrum dopravního výzkumu v.v.i. z Brna.
Územný generel dopravy mesta Bratislavy predstavuje strategický plánovací dokument, ktorého cieľom je určenie základných smerov rozvoja dopravy v Bratislave. V rámci prípravy generelu dopravy bolo v roku 2014 realizovaných niekoľko dopravných prieskumov, ktorých súčasťou bolo napr. automatické sčítanie dopravy, prieskum statickej dopravy či prieskum využívania verejnej dopravy. Na základe podrobnej analýzy súčasného nepriaznivého stavu dopravy v Bratislave prináša generel návrhy ako tento vývoj zmeniť v prospech udržateľnej mestskej mobility.
Materiál je verejnosti k dispozícii na internetovej stránke hlavného mesta alebo počas úradných hodín k nahliadnutiu na magistráte v Servise pre občana na Primaciálnom nám. 1 (PO: 8. - 17. h, UT, ST, ŠT: 8. - 16. h, PI: 8. - 15. h).
Pripomienky k Územnému generelu dopravy môže verejnosť posielať najneskôr do 30. septembra 2015 elektronickou poštou na adresu okus@bratislava.sk alebo písomne na adresu:
723.6
2. O tej trati na Tomášikovej pochybujem z dôvodu aká je tam frekvencia cestujúcich a aj preto, že ak tam bude električka, tak skončí L50. Dajme tomu teda, že Tomášikova cez Prievoz až po Vlčie hrdlo - ok. Ak to bude využité a nebudú protesty s prestupom Tomášikova / Ružinovská.
3. Ak je to zas v záujme IAD na Dunajskej tak jednoznačne nesúhlasím s Grosslingovou.
4. Beriem späť.
5. Zhoda.
6. Šancová - Trnavská - Rožňavská - Zlaté piesky / Galvaniho - môže byť?
7. Harmincova - Patrónka - hl.st.? - môže byť?
Pri bodoch 6. a 7. chcem zdôrazniť, že v prvom rade by sa mala električka budovať tam, kde sú silné prúdy ľudí prepravované autobusmi. A zdôrazňujem aj to, že pokiaľ bude električková linka z DNV jazdiť cez Karlovku, tak ľudia budú aj tak cestovať radšej s 21 a do VW už vokoncom nikto a ani nie tak často, aby tam bolo treba električku. Tam je aj úplná volovina robiť trať, najmä keď priamo do závodu vedie koľaj, po ktorej by mohol voziť smenový vlak ľudí k prestupným uzlom.