K privádzaču Strážov:
problém so zástavbou tam bude. A aj preto je navrhnutý v trápnej kategórii MS 16,5. Pre vysvetlenie - je to široká asfaltka bez stredového deliaceho pruhu, bez odstavných pruhov, kde sú vodorovným značením vyznačené 4 jazdné pruhy. A samozrejme bez mimoúrovňových križovatiek. Cesta sa skapacitní, ale bude smrtelne nebezpečná ako doteraz. Celé je to o tom, že tam žiadny privádzač ani nemal byť. Projektanti (hlavne pod tlakom politikov a stavbárskej lobby) sa vrátili po 90.-tom roku k tzv. považskej variante diaľnice D1 s napojením D3 v Strážove a vynútenému privádzaču Strážov. Pod hlúpimi výhovorkami opustili kratší, pre Žilinu rozumnejší a hlavne omnoho lacnejší rajecký variant D1.
K Budatínu:
Obrubníky sú urobené už tak, že prekážajúci dom obchádzajú. Deformovaný je pripájajúci sa pruh komunikácie od Zástrania smerom do mesta aj jazdné pruhy na ceste I/11. Vytvorí sa tam ďaľší paškvil a úzke miesto. Chodím tam v poslednej dobe dosť často je mi z toho do plaču.
problém so zástavbou tam bude. A aj preto je navrhnutý v trápnej kategórii MS 16,5. Pre vysvetlenie - je to široká asfaltka bez stredového deliaceho pruhu, bez odstavných pruhov, kde sú vodorovným značením vyznačené 4 jazdné pruhy. A samozrejme bez mimoúrovňových križovatiek. Cesta sa skapacitní, ale bude smrtelne nebezpečná ako doteraz. Celé je to o tom, že tam žiadny privádzač ani nemal byť. Projektanti (hlavne pod tlakom politikov a stavbárskej lobby) sa vrátili po 90.-tom roku k tzv. považskej variante diaľnice D1 s napojením D3 v Strážove a vynútenému privádzaču Strážov. Pod hlúpimi výhovorkami opustili kratší, pre Žilinu rozumnejší a hlavne omnoho lacnejší rajecký variant D1.
K Budatínu:
Obrubníky sú urobené už tak, že prekážajúci dom obchádzajú. Deformovaný je pripájajúci sa pruh komunikácie od Zástrania smerom do mesta aj jazdné pruhy na ceste I/11. Vytvorí sa tam ďaľší paškvil a úzke miesto. Chodím tam v poslednej dobe dosť často je mi z toho do plaču.
Jozef
Chcel som robiť analýzu tvojich liniek, ale nechal som to tak. Nedá sa porovnávať niečo s jestvujúcim stavom a zároveň tam zmiešať sci-fi linky (L1). Zamyslel som sa napr. nad L30 z Vrania k železničnej stanici. V mestskej časti Vranie, bývalej samostatnej obci, žije dnes prevažne staršie obyvateľstvo, nemajú ZŠ ani MŠ. Linka č. 30 z Vrania do mesta po žst. má len 6 zastávok. Ty navrhuješ, aby títo ľudia už na 4. zastávke v Budatíne ešte na okraji mesta vystúpili a čakali na iný spoj? Prázdny autobus si im poslal o jednu zastávku vľavo na žilinskú Sihoť pri Váhu, kde nastupujú len záhradkári, ktorí takýto spoj tiež nepotrebujú. Myslíš si, že by niekedy dokázal toto spraviť DPMŽ obyvateľom okrajovej časti Vranie? Ja si to teda neviem predstaviť.