Reply on: Miro #12180:
pokiaľ by DPMŽ zriadil linku, to by bolo dačo iné (licencia, pravidelný CP a pod.). Ale to by muselo chcieť aj mesto podporiť "svoju" dopravu týmto spôsobom...hľadisko či by cestujúci išli alebo nešli vozidlom DP, ak by tu nebol nebieriem do úvahy, hoci je dôležité (otázkou ZASA je, pre KOĽKÝCH ľudí by táto služba bola), som za konkurenčné prostredie, ale za rovnakých podmienok, nie nekalou konkurenciou podobnou maršrutkou.... typický príklad je Londýn, kde je X dopravcov, všetci jazdia na pridelených linkách zapresne definovaných a jednotných podmienok, kde to všetko určuje priamo mestská organizácia TfL - Transport for London.
tux
a to že "maršrutka" odchádza (väčšinou) x minút pred odchodom "skutočného" spoja... "kto dřív príjde, ten dřív mele".. nevidím v tom problém
o niečo horšie už je to so zastavovaním na zastávkach, kde na to nemá povolenie.. no podávanie trestného oznámenia či iné právne kroky (DPMŽ vie o čom hovorím) odstráni len následok ale ponechá príčinu problému
v meste s "fungujúcou" mhd by podobný súkromník nemal šancu sa uživiť.. ľudia by ho skrátka nepotrebovali..
preto sa skôr treba zamysliet, ako je možné, že tu môže fungovať a nedívať sa len na to, že zastavuje tam, kde na to nemá oprávnenie (to sa získať dá