Reply on: VLK #12178:
Otázka je, či by všetci tí cestujúci, ktorí s ním jazdia, použili služby DPMŽ, keby on nejazdil 
a po druhé, keď sa to vyplatí jemu, nevyplatilo by sa mestu (čiže DPMŽ) kúpiť mikrobus a zriadiť takú linku? Nech by aj cestovné bolo 12 Sk medzi HA a VL. A potom by mohli ísť tvrdo proti nemu.
VLK
hľadisko či by cestujúci išli alebo nešli vozidlom DP, ak by tu nebol nebieriem do úvahy, hoci je dôležité (otázkou ZASA je, pre KOĽKÝCH ľudí by táto služba bola), som za konkurenčné prostredie, ale za rovnakých podmienok, nie nekalou konkurenciou podobnou maršrutkou.... typický príklad je Londýn, kde je X dopravcov, všetci jazdia na pridelených linkách zapresne definovaných a jednotných podmienok, kde to všetko určuje priamo mestská organizácia TfL - Transport for London.