Upozornenie pre vodičov prímestských autobusov:
Životu nebezpečné, alebo ako minúť 971 000 EUR
https://viskupic.blog.sme.sk/c/465026/zivotu-nebezpecne-alebo-ako-minut-971-000-eur.html
Myslím, že už je načase vymeniť v novembri toho HZDS zombie.
Životu nebezpečné, alebo ako minúť 971 000 EUR
https://viskupic.blog.sme.sk/c/465026/zivotu-nebezpecne-alebo-ako-minut-971-000-eur.html
Myslím, že už je načase vymeniť v novembri toho HZDS zombie.
bibika22
Vôbec nie sú zosúladene odchody autobusov s príchodmi vlakov a opačne. ako je možne, ze autobus napr č.1 odchádza zo stanice tesne pred príchodom osobáku z Bratislavy? {ide 15.55, ale už o16.55 ci 17.55 nejde, a to najviac ľudí ide z práce}
Prečo v nedeľu ani jeden autobus v trnave nejde tak, aby prišiel k odchodu vlaku. napr. deti, ktore chodia
v nedeľu na inetnáty s taškami nemaju možnosť sa k vlaku doviest busom a to kompletne počas celeho dňa. Neda sa vybrať si aspoň jeden vlak, ku ktoremu by sa mohli priviesť busom. a je toho oveľa viac.
Skrátka v Trnave mhd keď má mať význam(teda hlavne zastávka na stanici), musí hlavne nastaviť prichody a odchody busov od a k vlakom.
A odchod autobusov len raz za hodinu na obidve strany je zúfalo málo.
Mal by ísť aspon 2x, samozrejme prispôsobený vlaku. (hlavne rano medzi 5-9 a pri návrate z práce medzi 15-18 hod).
Keby boli poriešené autobusy k vlaku a od vlaku, nemusel by byť problém s parkoviskom pred stanicou, pretože všetci trnavčania by sa pekne priviezli a odviezli autobusom,?