Ja by som sa vrátil k linke k obchodom okolo Baumaxu, pamätám si keď predstavitelia mesta tvrdili , že až po ukončení nitrianskej cesty bude možné zriadiť linku k baumaxu, ako vieme cesta je dávno urobená a teraz zas vyšli s akýmsi prepojením mosta nad železnicou a až potom bude zriadená linka ( to sa načakáme )A najviac výrok hovorcu mesta že linka týmto smerom nie je vo verejnom záujme to je sila, ako som čítal nižšie udiak píše o zrušení linky 16 , prečo by mala mhd voziť ľudí do práce , nech si ich vozí predsa podnik. Tak navrhujem nech sa zruší MHD a každý podnik bude si svojich zamestnancov zvážaťsám. Ako takéto niečo môže niekto povedať a ešte navrhnúť.V ktorej dobe páni žijete. A Aby som sa vrátil k linke k baumaxu, nikto nechce aby tam bol interval hod. ale aby aspoň raz za deň tam a za nejakú hodinku naspäť.
A hlavný dôvod prečo by mala byť linka zriadená je to , že či zo smeru vozovky alebo za spartanom cestu križuje želez. trať, ludia chodia tadiaľ, ale možno až keď príde k nešťastiu sa začne s tým niečo robiť. Mne osobne by my nevadilo keby som sa doviezol treba len Sadke a mal by som ísť aj 3 km pešo , ale bohužiaľ to nejde.
A hlavný dôvod prečo by mala byť linka zriadená je to , že či zo smeru vozovky alebo za spartanom cestu križuje želez. trať, ludia chodia tadiaľ, ale možno až keď príde k nešťastiu sa začne s tým niečo robiť. Mne osobne by my nevadilo keby som sa doviezol treba len Sadke a mal by som ísť aj 3 km pešo , ale bohužiaľ to nejde.
Tanner
To isté máš aj s menovanými linkami do Skloplastu, načo tam budem pchať tisíc autobusov so stabilnou konečnou v Skloplaste keď tam ľudia chodia do práce na smeny, to by boli potom zbytočné kilometre keby chodil z Linčianskej prázdno do TAZky len preto, že tam má konečnú.
Vyše 15 rokov to tu tak je a ľudia si zvykli, čo im iné zostalo? To že prídu nové linky, na to zvlášť nereagujem, niektoré fakt nedávajú zmysel ale čo už... Ešte zaviesť slávny "Citybus" a to bude čerešnička na torte ?