Isté je len zastavovanie liniek 21 25 a 92 pri novom nákupnom centre.
O necelý mesiac svoje brány otvorí ďalšie nákupné centrum, tentoraz Bory Mall v priestore medzi Dúbravkou, Lamačom a Devínskou Novou Vsou preslávenom enormným počtom kruhových križovatiek. Zaujímalo nás preto, ako bude do nového shopping centra riešená mestská hromadná doprava.
Podľa webstránky nákupného centra budú pri centre zastavovať linky 21 25 a 92 na novej zastávke Bory Mall, ktorá bude umiestnená na hlavnej ceste. O celodennom spojení s Lamačom a Dúbravkou webstránka nehovorí. Ako nás však informovala Petra Navrátilová, marketingová koordinátorka projektu, „informácie (na webstránke) nie sú úplne presné“. V súčasnosti totiž pripravujú cestovné poriadky liniek, ktoré spoja Bory Mall s Lamačom aj Dúbravkou. „Pôjde o autobusy platené priamo Bory Mall, a. s.,“ uviedla Navrátilová. Podľa našich informácií bude kyvadlovú dopravu zabezpečovať regionálny autobusový dopravca.
Uvedené riešenie by malo zabezpečiť dostupnosť centra do konca roku 2014, keďže ako uviedla Navrátilová „rok 2015 je ešte v riešení“. Ďalšie informácie nákupné centrum prisľúbilo zverejniť včas na jeho webstránke.
810zssk
Zakladna otazka na ktoru neviem odpoved by ale bola, ci na tej trati je mozna jazda vlakov 5 minut po sebe (zabezpecovacie zariadenie).
10 minutovy takt by uz bol vacsi problem, hoci LTT by to vyslo ak by odchody boli 05-15-25-35-45-55, ten vlak :55 by bol REX a nevadila by jazda vlakov 4 minuty po sebe (prichod EC na hlavnu stanicu 4 min po tom REXe). Dalsiou moznostou by bolo nakreslit obiehanie osobaku ECckom v Lamaci.
V smere do DNV je potom problem vecne meskanie EC z Madarska, ktore by cely system rozbijalo a vytvaralo meskania - tam som ale dlhodobo toho nazoru ze tie vlaky by skratka mali mat aspon 20 minutovy pobyt v Sturove na vyrovnanie meskania (alebo potom v Bratislave).
Problem ale zostava co s tym nakladom, ten dost rusi moznosti mat tam nejaky normalny takt osobnej dopravy.