2:605,626,617,401
4:337,607,613,364
5:525,530
6:537,628-629,423-424 (06021 - SHORTY - 06022 MZ)
7:521
9:624-625,390-391 (09075)
R:400,612,528
71: 1018,
72: 1003,1017
__________________________________________________
PS: dnes som porobil nejaké skušobne foto ? ( účím sa) ? ?
4:337,607,613,364
5:525,530
6:537,628-629,423-424 (06021 - SHORTY - 06022 MZ)
7:521
9:624-625,390-391 (09075)
R:400,612,528
71: 1018,
72: 1003,1017
__________________________________________________
PS: dnes som porobil nejaké skušobne foto ? ( účím sa) ? ?
Isidor
U nás sa uskutočňujú aj nejaké GO?
- prvý a posledný "Albatros" - nepodarok.
- 361&337 - skôr väčšie prehliadky (osobne si pod GO predstavujem aj novú výzbroj, minimálne teda na T3kách) Ďalšie, ak vôbec, budú maximálne s novým náterom a interiérom, polpantograf a BUSE sa zatiaľ neplánujú.
- KT8D5R.N2 - áno, pekné, ale KTčka to nezachránia. Navyše pri súčasnom tempe (1-2 za rok)...
Situácia je práve opačná, vyraďujeme "len" 20ročné T3ky, donedávna sa veselo odpredávali KTčka (chvalabohu už niekomu "došlo"). Pravdou je, že vozov máme nadbytok - chýbajú trate, kvôli ktorým sa kupovali, a električková doprava sa dlhodobo postupne redukuje a obmedzuje (občas tu ktosi hodí cestovný poriadok spred 10-20-30 rokov, treba vidieť). Ale to je vec filozofie DP voči jednotlivým trakciám ? Ostáva dúfať, že už čoskoro prídu svetlejšie časy... Jedno je však isté - skutočne nových električiek sa určite tak skoro nedočkáme. Na súčasných rozbitých tratiach by to ani nemalo zmysel.
PS: Ak chceš vidieť, že GO sa naozaj DAJÚ uskutočňovať "donekonečna", odporúčam návštevu Prahy. 40ročné T3 v lepšom stave ako naše najnovšie, a maximum vyťažené z koncepcie T3 v podobe T3R.P, resp. T3R.PV by som Košiciam doprial....hádam raz.