Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes na L19-3506,L 29-5240,L 6-423+424
Reakcia na: Isidor #4890:
Ale ale. 359 predsa nebola upravovana v KE. Co sa tyka BUSE a polopantografov na dalsie T3, iste to nie je. Snad sa dozviem viac.
Reakcia na: West #4889:

Ad TAMBUS: podla poslednych info je uz vyradeny, skoncil nekedy v septembri 2004. Mozno aj skor, uz predtym nejazdil skoro vobec. Nahodou, na tu dobu, ked prisiel do KE bol to celkom pekny, moderny a pohodlny bus. Ale chvala bohu, ze to bol iba jeden kus ?
Ad L57: vsak to bolo nevytazene!
Ad L32: ak si precitas tuto nizsie diskusie na temu "Solarisy na L32" dozvies sa viac. Je zbytcne to opat otvarat...
Reakcia na: West #4889:
ja len ku koncu Tvojho príspevku...
U nás sa uskutočňujú aj nejaké GO?
- prvý a posledný "Albatros" - nepodarok.
- 361&337 - skôr väčšie prehliadky (osobne si pod GO predstavujem aj novú výzbroj, minimálne teda na T3kách) Ďalšie, ak vôbec, budú maximálne s novým náterom a interiérom, polpantograf a BUSE sa zatiaľ neplánujú.
- KT8D5R.N2 - áno, pekné, ale KTčka to nezachránia. Navyše pri súčasnom tempe (1-2 za rok)...

Situácia je práve opačná, vyraďujeme "len" 20ročné T3ky, donedávna sa veselo odpredávali KTčka (chvalabohu už niekomu "došlo"). Pravdou je, že vozov máme nadbytok - chýbajú trate, kvôli ktorým sa kupovali, a električková doprava sa dlhodobo postupne redukuje a obmedzuje (občas tu ktosi hodí cestovný poriadok spred 10-20-30 rokov, treba vidieť). Ale to je vec filozofie DP voči jednotlivým trakciám ? Ostáva dúfať, že už čoskoro prídu svetlejšie časy... Jedno je však isté - skutočne nových električiek sa určite tak skoro nedočkáme. Na súčasných rozbitých tratiach by to ani nemalo zmysel.
PS: Ak chceš vidieť, že GO sa naozaj DAJÚ uskutočňovať "donekonečna", odporúčam návštevu Prahy. 40ročné T3 v lepšom stave ako naše najnovšie, a maximum vyťažené z koncepcie T3 v podobe T3R.P, resp. T3R.PV by som Košiciam doprial....hádam raz.
ludia, vedeli by ste mi odpovedat na par otazok.....

L32: koho napadlo nasadit Polske strudle na tento spoj .... ved to nema zmysel ... uz asi mesiac som sa 32-kou neviezol , pretoze bola natrieskana...

L57: O co sa DPMK snazil ked zrusil tento "Kosicky expres" vsetci z KVP-cka za nim nariekali...

Dalej TAMBUS ... jazdil s tym niekto? pokial si pamatam ten autobus viac stal ako jazdil....navyse nepohodlny, hlucny a skaredy

Nechysta sa nakup klbovych Solarisov? .. a novych elektriciek? ... GO sa nedaju uskutocnovat donekonecna....

Ikarus 280 .... 4 ever & ever & ever ...
L.15-5224,5232,5239 ☺
L.30-3519
Irib: kuk mail
Dnes:

L15: 5232, 5224
L20: 5225, 5242, "rakeťák" 5241 ?
L38: 4082
a tak isto som isiel v L34:4089 a bola poriadna kalamita a ja som bol v kruhu a boli ta dve diery a tam zasnežilo cely autobus ?
dneska som videl L 18:3203 a nemala zadne sklo na dverach ty koki hodlal by som stym dačo urobit nemyslite ?
dneska som videl L 18:3203 a nemala zadne sklo na dverach ty koki hodlal by som stym dačo nemyslite ?
Reakcia na: Y #4880:
sú, stasku ešte zvládli vypísať...
Furčan: kuk mail ☺
Podozrivo dobrú náladu má trio revizorov v 605 na L2. Nejak z nich tiahne a rehocú sa na celý voz, a vlastne ani nekontrolujú...
20.2.2005
----------

L13: hviezdna 5234
L18: 4303
L29: 5228, 5240, 5243
L30: 3519
L32: 3502
L40: 5237

L72: 2001

L2: 397, 626, 605
L4: 337
L5: 525
L6: 616
L9: 512, 500
L9-R3-9: 628-629
R1: 612
DZ na Loky: 509
18.2.2005 :

L 3 : 349 + 352
L 4 : 356, 362
L 6 : 423 + 424
L 7 : 382 + 380; 419 + 420; 2 x modrá T3 ( 42x + 42x )
L 9 : 406 + 407 (?)

======================================

L 28 : 5244
L 38 : 3004
Vi skurvickovane kurvicky

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.