Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #2487:
je to aj moj tip, ze by sla mimoriadne na reko do Krnova.
Reakcia na: PvvS #2486:
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.

Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Reakcia na: Vlado #2472:

Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.

525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Reakcia na: Nodes #2485:
No proti 1739 bych nebyl 🙂 ( cekam az to najde Sarko 🙂 )
Reakcia na: PvvS #2483:
Viem, ze si uz teraz robis zalusk. ? Tak s Ostravou som sa potom mylil.
Reakcia na: tbus #2482:
chcem sa spýtať, koho je to stránka, tvoja? 🙂
Reakcia na: Nodes #2477:


Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))

Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.
Keby som mal tú moc, tak 525ku šikujem do KOS-u. NPčko som nevidel premávať, o 8.13 šla 513
Reakcia na: rl #2478:
... A ešte chcem poďakovať vodičovi 3205: zo zast. Národné nám. na Ťahanovce z 11 min. Aj tak mal síce meškanie, ale to je pri L - 27 celkom normálne.
Včera 03.09.2004:
L11 - 4303, 3003, 4205
L12 - 5233 ?
L13 - 5101-5103
L14 - 5236, 5005
L15 - 5207
L16 - 5219 ?
L18 - 5216 ?
L22 - 5222, 5229
L27 - 3203, 4089, 4099, 3205
L29 - 5217
L31 - 3003
L34 - 3212, 3204, 3210, 4308
L35 - 6291, 6404
L36 - 5003, 5213, 5238
L53 - 4085, 4307, 4098, 4305, 4201, 4088
L54 - 5210
L55 - 5204, 6270 ? ?
L56 - 3530 ?
L70 - 2003, 2006
L71 - 1005, 1010
L72 - 1002, 1008
RA5 - 6247, 4094, 5213
TESCO BUS - 6244
Reakcia na: Diggi #2476:
A co tak Pars? Aj pre Brno narovnavali jeden clanok z KT8.
Reakcia na: Nodes #2475:
ja neviem...žeby sme aj my mali R.N1? ?
Reakcia na: Diggi #2473:
Ostravaci maju jedno nove Acko, ale teraz neviem, ci ta KT8 nie je zjednosmernena.
L53 - 5228...

A jedna perla vhodná do zbierky MHD po košicky:
O 16.09 sa Prešovskou cestou (na úrovni garáží DPMK) v smere na Ťahanovce prevalili v tesnom závese za sebou v poradí L53, 54, 56 a 11...všetko v rozpätí polminúty...
No nádhera ?
Reakcia na: Vlado #2472:
To je jasné..som videl foto, ale A-čka už nikto nevyrába, že...jedine nízkopodlažné C...a my sme si svoje A, B predali...teraz by sa nám zišla 515-ka. ? ?
Na 525je škoda okolo 2000000SK celý 1.článok je na odpis-je tam zbortená deformačná zóna .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.