Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #2497:
Že by vodič rigorózne dodržiaval dĺžku svojej prestávky (pracovnej, bezpečnostnej, či technologickej), ktorá nasleduje po čase na vyrovnanie meškania?
Reakcia na: Pre pana co je rumun #2496:
Pardon. Zabudol som dodať vo svojom príspevku malú drobnosť : všetky spomenuté spoje smerovali DO mesta ( teda 27 a 19 na Južné nábr. a 38 na NO. ) Čiže vplyv stavby na Južnom nábr. nemohol byť takmer žiadny.

Re #2497: S tou 27-kou - stála na obratisku asi 10 minút, takže meškaním predošlého spoja to byť nemohlo.
Na zastavke OD Mier busu L16 (3506) zhasol motor. Podobne aj na zastavke Sever dumbierska a uz sa akosi vobec nechce hnut. Prave nechal ludi vystupit.
L11 - 4303, 4308, 4310
L12 - 3519
L14 - 6270 ?
L16 - 3527
L18 - 3504
L22 - 5222
L27 - 3003, 3201, 3208, 4086, 4212
L29 - 5240
L34 - 3212, 3215, 4091, 4201
L35 - 5219, 5220, 6402
L36 - 5233, 5234, 5502
L53 - 4085, 4087, 4095, 4205
L54 - 5004
L56 - 3509 ?, 4089
L70 - 2001
L71 - 1005, 1009, 1018
L72 - 1002
RA5 - 6230, 6258
RA6 - 4310, 6407
Tak potom je všetko jasné. Žiadne Rumunsko - do odchodov L19 a 27 z Dneperskej sa prenáša meškanie z predošlého spoja. Tomuto sa veľmi čeliť nedá. Možno navýšením výpravy, ale na to nie sú peniaze.
Pokial budu robit nadurovnovu krizovatku vys Opatske - presovska tak to meskanie bude kazdy den az kym clovek ktory ma na starosti cp neurobi zmeni. Co pri terajsom vedeni nebude asi nikdy. A linka 24 ma na konecnej Dneperska 3 minuty na vyrovnanie.
Reakcia na: TA #2493:
Koľko monút na vyrovnanie meškania na otočkách Dneperská resp. Mlyn majú L19 a 27?
L15 - 6407
L30 - 3534

Pri Važci o 16.40 bola 521 s nápisom VYHRADENÉ PRE DPMK ?
Fascinujúcim dojmom na mňa pôsobí aj nápis OD BAJKAL na označníku výstupnej zastávky pri Važci...
Už si pripadám ako niekde v Rumunsku :

zastávka Dneperská :
linka / CP / skutočný odchod
27 / 13:44 / 13:52 - meškanie 8 min.
19 / 13:54 / 13:58 - meškanie 4 min.
38 / 13:44 / 13:40 - náskok 4 min.

A to stáva pomaly denno-denne ( až na ten náskok ).
Dneska okolo 17:30 som nastúpil na zastávke Palackého do busu ev.č.3212. a všimol som si že sa mu celkom nezatvorilo jedno krídlo dverí.Bol som na to upozorniť vodiča... povedal my že otom vie a bol ticho. Na zákrutách sa krídlo dverí pootvorilo. Na konečnej (Exnárova) som čakal že stým pôjde do garáže,ale nie on pokračoval do Myslavy. ?
5.9.2004 (nedeľa)

L71 - 1009, 1011, 1014, 1016, 1017, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2007
4.9.2004 (sobota)

L71 - 1006, 1010, 1011, 1014, 1016, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2006
Reakcia na: Sarko #2487:
je to aj moj tip, ze by sla mimoriadne na reko do Krnova.
Reakcia na: PvvS #2486:
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.

Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Reakcia na: Vlado #2472:

Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.

525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Reakcia na: Nodes #2485:
No proti 1739 bych nebyl 🙂 ( cekam az to najde Sarko 🙂 )
Reakcia na: PvvS #2483:
Viem, ze si uz teraz robis zalusk. ? Tak s Ostravou som sa potom mylil.
Reakcia na: tbus #2482:
chcem sa spýtať, koho je to stránka, tvoja? 🙂
Reakcia na: Nodes #2477:


Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))

Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.