Pardon. Zabudol som dodať vo svojom príspevku malú drobnosť : všetky spomenuté spoje smerovali DO mesta ( teda 27 a 19 na Južné nábr. a 38 na NO. ) Čiže vplyv stavby na Južnom nábr. nemohol byť takmer žiadny.
Re #2497: S tou 27-kou - stála na obratisku asi 10 minút, takže meškaním predošlého spoja to byť nemohlo.
Tak potom je všetko jasné. Žiadne Rumunsko - do odchodov L19 a 27 z Dneperskej sa prenáša meškanie z predošlého spoja. Tomuto sa veľmi čeliť nedá. Možno navýšením výpravy, ale na to nie sú peniaze.
Pokial budu robit nadurovnovu krizovatku vys Opatske - presovska tak to meskanie bude kazdy den az kym clovek ktory ma na starosti cp neurobi zmeni. Co pri terajsom vedeni nebude asi nikdy. A linka 24 ma na konecnej Dneperska 3 minuty na vyrovnanie.
Pri Važci o 16.40 bola 521 s nápisom VYHRADENÉ PRE DPMK ?
Fascinujúcim dojmom na mňa pôsobí aj nápis OD BAJKAL na označníku výstupnej zastávky pri Važci...
Dneska okolo 17:30 som nastúpil na zastávke Palackého do busu ev.č.3212. a všimol som si že sa mu celkom nezatvorilo jedno krídlo dverí.Bol som na to upozorniť vodiča... povedal my že otom vie a bol ticho. Na zákrutách sa krídlo dverí pootvorilo. Na konečnej (Exnárova) som čakal že stým pôjde do garáže,ale nie on pokračoval do Myslavy. ?
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.
Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))
Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.
Sarko
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.