Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Ja som čítal, že spojenie bývalo od 1994 v intervale 30 min mimo špičku, aj cez víkend. 60 min až niekedy od 200x. Ale ok, je jasné, že dnes už tie návozy nie sú, čo bývali. Preto ma skôr prekvapuje, že sa nebuduje tá spojnica do Šace či k letisku, čím by sa potenciál dráhy využil viac.
Spojenie mesta a U$ $teel-u existuje, zabezpečuje ho linka 52 s prestupom na Učňovskej na linku 26, ktorá v sedle nadväzuje na každú 52, teda spojenie každých 30 minút.
boli ste sa previezt mimo "špičky" do železiarní? garantujem vam že električky tam jazdili uplne prazdne občas jeden dvaja cestujuci maximalne po Pereš..takže toto izaj nema vyznam aby električky tam robili kilometre naprázdno.
A celodennú premávku v minulosti mala len linka R1 a cez PD bola doplnovana mimo špičky linkou R7 v 60 minútovom intervale ostatné Rky premávali tak ako dneska len v čase striedania zmien
Zdravim všetkých mam pár otazok: Ako to vyzera s elektrobusmi a najma s vystavbou nabijačiek? Kedy realne možu prist prve kusy a začne sa robit nebijacie stanice? Dalej ako to vyzera s nakupom iných nových vozidiel? Kolko by ich malo byt a kedy /mimo elektrobusov/? A posledna otazka kolko trva reko jednej KT? Cela flotila bude trvat nejake roky však? Dakujem vam krasne za odpovede.
Iba som poukázal na to, že keď sa vo veci označenia nejako "vyrieši" technická spôsobilosť aj bez toho, aby označenie fungovalo, hneď za ďalším rohom môže také riešenie zostreliť podnet prichádzajúci z inej strany.
Naposledy električky v noci pravidelne premávali ešte v komunizme jazdili napr linka 6x a ďalšie a potom raz jazdili v noci keď tu bol pápež v roku 1995
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Drew5