Poznáte nejakého kandidáta na primátora, u ktorého by bolo priamo na jeho vlastnom cestovaní vidieť, že sa MHD nevyhýba?
Ja asi ani nie, čo môže súvisieť s tým, že prevažne kandidujú rôzni manažéris a pre nich optimalizovať svoj spôsob dopravy nie je priorita. Vedia ísť pešo a autom a tam ich mentálne možnosti končia. Možno majú z MHD aj miernu fóbiu. Preto ma zaujíma, či niekto vie o nejakej výnimke, či už medzi súčasnými kandidátmi, alebo minulými.
Plánovač cesty prešiel výraznejšími úpravami asi pred dvoma týždňami, pričom jedna z nich sa týkala aj výpočtu prestupných časov. V najbližších dňoch by mal začať fungovať správny výpočet prestupu na všetkých zastávkach, tým pádom by to v dohľadnej dobe už nemalo zobrazovať prestupy na zastávke Bosákova, či Stará nemocnica z električky na autobus a naopak.
Je nejaká možnosť, aby sa na určitých zastávkach v "Plánovač Cesty" dala zrušiť možno prestupu? Už niekoľkokrát mi to ukazovalo, že nech prestúpim na Bosákovej za 2 minúty, no to sa nedá stihnúť, pretože na Bosákovej je najbližší prechod cez cestu až na zastávke Palackého. Jedine že by prišlo UFO, hodilo na mňa zelený lúč, vytiahlo by ma hore, prešlo by tých 20 metrov ďalej a hodilo by ma to na zastávku. Inak sa to stihnúť nedá a nemyslím si, že by sa také nemožnosti prestupu mali ukazovať v plánovači.
co poviete na tohto kandidata z hladiska rozvoja dopravy v meste? ,rozmyslam ho v komunalkach podporit.. resp zvazujem jeho a Polaceka https://www.youtube.com/watch?v=H9ybtFDHfoU&
Úplne s tým súhlasím. A opakujem, keby naozaj chceli pomôcť sociálne slabým ľuďom v Krásnej, namiesto nepremyslených návrhov bezplatnej L28 stačilo by trasu súčasnej už bezplatnej L37 natiahnuť do starej časti obce, kde prvé vhodné miesto na otočenie je 5 min. od Važeckej. (Príspevok #85735, prvá popisovaná trasa.) Novšie časti Krásnej (postavené od 70.-80. rokov) už nie sú o sociálne odkázaných obyvateľoch.
Pozeram diskusiu s kandidatmi na primatora KE - ten Dzunko, to co je za figurku? Ze elektricky su zastarala vec, ze nemaju vo svete uz ziadnu buducnost a treba ich zrusit.
Zastávkové displeje majú tuším v sebe nahratý cestovný poriadok + ešte komunikujú s vozidlom (úprava času v závislosti od meškania). Ak sa komunikácia preruší (resp. ani nezačne), tak tabuľa pracuje s tým, čo má nahraté. (Teda aspoň tak mi bolo yo fungovanie vysvetlené)
Je otázne, či dispečing vie diaľkovo z nej nejaký spoj vynechať.
TomoSK