Vedel by mi niekto vysvetliť princíp zobrazovania dát na zastávkových displejoch? Pokiaľ viem, mali by ukazovať reálne dáta. No napr. na Zupkovej bežne zobrazuje aj spoj, ktorý nepríde. Napr. dnes L72 na displeji o 3 min.... o 2 min... o 1 min... nakoniec nepríde nič, spoj vynechá a po chvíli z displeja zmizne a je vymalováno. To prečo sa tvári, že ten spoj sa približuje, keď vôbec neodišiel z Lingova? Takto to je skôr dezinformačný systém ako informačný...
A ešte otázka - je predpoklad vynechania tých istých spojov ako dnes po celý týždeň? Aby sa človek zariadil... Vďaka.
A ešte otázka - je predpoklad vynechania tých istých spojov ako dnes po celý týždeň? Aby sa človek zariadil... Vďaka.
)
a nejaká nadväznosť medzi 28 a 37 ani nie je, takže od Važeckej si aj tak musia lístky označovať
mi.v
Keď už chceli natiahnuť bezplatnú prepravu do Krásnej, stačilo by do starej časti, kde žije aj dosť chudobných a seniorov bez auta a bus do Kauflandu reálne využívajú (aj keď bol platený), a do novej štvrte na Horu už nie, tam to podľa mňa nikomu nechýba – na nákupy idú len autami. Spomínanú starú časť Krásnej je možné lacno obslúžiť predĺžením L37 o 5 minút v jednom smere (teda 5+5, počítané z Važeckej) a to buď otáčaním v blokovej smyčke cez zastávky Minská, Námestie sv. Cyrila a Metoda a Lackova (lepšia obslužnosť oblasti) alebo v blokovej smyčke cez zastávky Pollova a Motorest Krásna (menej efektívna obslužnosť). Prípadne prejazdom cez obe blokové smyčky (najprv druhú, potom prvú – čas: +3 min.). Takto by počet služieb na bezplatnej linke buď nestúpol vôbec, alebo by stúpol o jednu. (Súhlasíte s týmto odhadom?) Ale zostala by bezplatná iba JEDNA linka, tá sponzorovaná Kauflandom a obslúžili by sa oblasti, ktoré linku za účelom cesty na nákup SKUTOČNE využijú.
Čo je lacnejšie? Pridať jednu službu na bezplatnú L37 alebo urobiť bezplatnú celú L28? Mne sa vidí, že to prvé.