Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: monoblok #85722:
V čom?
To rovno mozeme kompenzovat aj ludi na KVP za rekonstrukciu JPII, ved museli bud prejst cele sidlisko alebo jazdit okruzne s prestavkou. Porovnavat Hlinkovu ci Azijsku je nezmysel, pretoze su to diametralne odlisne situacie od Slaneckej. Az THC zavru vyjazd k Tescu a budu musiet cez dedinu, tak to bude porovnatelne.
Reakcia na: veteran #85720:
minulý rok mosty na Hlinkovej nič? 😁
Reakcia na: mi.v #85716:
Ťahanovčanom kto a ako kompenzoval, keď sa mesiace shuttlovali na resp. z bežných liniek hore na Ázijskú triedu, keď ju mesto rekonštruovalo?

Jaj aha, já zapoměl, vepřová hlavo. Vtedy nebolo tesne pred voľbami 🙃
Reakcia na: mi.v #85716:
15.9. bude sviatok a Kaufland zatvorený, aj toto budú kompenzovať? 🙄
Old tram tracks on Holleho? From the freight trams?
Staré električkové trate na Holleho? Z nákladných električiek?
Reakcia na: LUKYmhd #85715:
...a ešte im aj novú cestu robia. To je nespravodlivosť!

Pozrite si napr. Korzár. Kaufland na L37 prispieva 30% nákladov, 42000€. Cestovanie zadarmo linkami do obchodného centra na druhej strane cesty je kompenzácia za to, že pre výstavbu cesty sa do centra nedá dostať pešo.
Reakcia na: mi.v #85711:
a to uz prečo maju mat jazercania linky zadarmo? ine MČ prečo nie tiez potom?
Reakcia na: Dimi #85712:
Diki za info 🙂
Reakcia na: Dimi #85707:
V pohode, ale hneď ako sa bude dať zverejniť info, tak poprosím 🙂
Reakcia na: N/A #85709:
Tusim, ze sa zatial pracuje na 15metrovom. Klbovy (ex)7803 je odstaveny, caka sa na kompresor a (ex)7807 je ciastocne rozrobeny
K L37 pribudne aj L28 zadarmo.

Inak nebolo pri poslednom zdražovaní cestovného tak, že preprava pre batožinu a zviera bola zadarmo? Oni to potom zmenili naspäť na spoplatnenie?
Reakcia na: monoblok #85702:
na Moskovskej sa predsa planovalo klasicke obratisko s odstavnou plochou smerom na Klimkovicovu mimo hlavnej cesty
Reakcia na: Dimi #85699:
Nevieš náhodou či už má/majú nainštalovaný infosystém?
Pre vsetkych, ktori diskutuju ku Strategii rozvoja dopravy a dopravnych stavieb: Pisete tu, ze rozdelenie linky az od roku 2050, toto az vtedy, ine zas teraz. Prosim, berte to tak, ze samotna strategia je kostrou a navodom k tomu, akym smerom sa ma mhd uberat. Neznamena to, ze sa to musi udiat. Takze este raz, berte to ako akusi sablonu
Reakcia na: romeo #85701:
Bude vadit, ak si to zatial necham pre seba ? 🙂
Mna by ale zaujimala ta Moskovska, pretoze teraz je to take nejednoznacne, niektori vodici sa otacaju uz na krizovatke s Denesovou a niektori jazdia na Povrazovu. Kym prva moznost je trochu prehliadnejsia, ale pre neznalych neocakavana, tak druha moznost je zase neocakavana najma pre vodicov od Myslavy. Chcelo by to nejake zmysluplne riesenie.
Reakcia na: monoblok #85702:
Haha, písal som o období 2030-2050. Plán rozdeliť linku je až v období okolo roku 2050. 🙂
Samozrejme, treba to brať s rezervou, veď od roku 2000 už jazdíme električkou na Furču a do Košickej Novej Vsi - je to tak v pláne. 🙂
Naopak, ak by nastal scenár, že Európa hospodársky skolabuje, budeme radi, ak v celom meste ostane aspoň zopár núdzových liniek a výtlačky nejakých plánov sa použijú na kúrenie.
Reakcia na: monoblok #85702:
Plán rozdeliť linku č. 12 tu už bol, dáva to celkom zmysel.
Len ten prestupný bod VSS, križovatka,... to mi príde trocha komplikované.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.