NIč MHD v Šaci nie je oddelená, garáže tam su viacmenej pre potreby USS vtedajších VSŽ...by bolo nezmyselné aby sa na pár kol vnútropodnikovej dopravy trepali 10 km do Šace autobusy z mesta. ?
Čaute chlapci, neviete aké vraky autobusov vo vozovniach máme????
__________________________________________________
P.S.: Hrdza sa už aj na B 941E(3209) ukazuje. ? ?
To som už nekonkretizoval, ale ak som spomínal čap, vyplýva z toho, že nehovorím len o samotnom podvozku.
Re #6637 BMko: No, to som tiež nedopísal, ale myslel som, že sa dovtípiš.
A si si isty, ze uprostred toho podvozka je otocny cap?? Otocny cap (tkz. Kralovsky cap) je umiesteny na rame vozidla. A ten je pomocou karos-poistky spojeny z podvozkom (v ktorom je vypuzdrenie) a ramom vozidla.
Dve vzájomne spojené kolesá električky tvoria nápravu (dvojkolesie). Dve nápravy sú vložené v ráme, ktoré tvoria podvozok. Uprostred tohto podvozka je umiestnená tzv. kolíska s otočným čapom, čo je vlastne jeho geometrický stred. Od tohto stredu sa počíta vzdialenosť otočných čapov medzi dvoma podvozkami.
padne už konečne to komunistické vedenie v MHD,začnú robiť poriadky aj v THP ani nevedia začo berú peniaze. ve´d každý robotník tam má troch nadriadených
Pri nahadzovaní cieľa nedávaš cieľ ako na elektr.busečkach ale zvolíš si smer pri danej linke (väčšinou 1,2) to ti vypíše konečnú a pýta sa "je zadáni směru O.K.?", to potvrdíš a vypíše sa ti "Čekání na odjezd" a to potvrdíš pri odchode z konečnej(smyčky) na východziu zastávku a potom to už reaguje na otváranie dverí a jazdu. V našich NP-čkach to funguje, žiaľ bez akustického hlásenia, len zahlási "příští zastávka" a na vnútornom transparente naskakujú zastávky. (Zatiaľ)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
Hornádska: 4076, 4077, 3102, 3104 a asi aj 6039
Šaca: 6036, 6037, 6040, 6043 a asi tam bude toho viac, možno aj Ikarusy z minuleho roka. ?