Musím súhlasiť so Sarkom. Tá "plná prdel" v BA sú dvere výklopné. Na rozdiel od Ferrari sa však vyklápajú okolo zvislej, nie vodorovnej osi ? . Predsuvné dvere sa potvoria a potom kopírujú bočnicu. Napríklad metro M1.
NIč MHD v Šaci nie je oddelená, garáže tam su viacmenej pre potreby USS vtedajších VSŽ...by bolo nezmyselné aby sa na pár kol vnútropodnikovej dopravy trepali 10 km do Šace autobusy z mesta. ?
Čaute chlapci, neviete aké vraky autobusov vo vozovniach máme????
__________________________________________________
P.S.: Hrdza sa už aj na B 941E(3209) ukazuje. ? ?
To som už nekonkretizoval, ale ak som spomínal čap, vyplýva z toho, že nehovorím len o samotnom podvozku.
Re #6637 BMko: No, to som tiež nedopísal, ale myslel som, že sa dovtípiš.
A si si isty, ze uprostred toho podvozka je otocny cap?? Otocny cap (tkz. Kralovsky cap) je umiesteny na rame vozidla. A ten je pomocou karos-poistky spojeny z podvozkom (v ktorom je vypuzdrenie) a ramom vozidla.
Dve vzájomne spojené kolesá električky tvoria nápravu (dvojkolesie). Dve nápravy sú vložené v ráme, ktoré tvoria podvozok. Uprostred tohto podvozka je umiestnená tzv. kolíska s otočným čapom, čo je vlastne jeho geometrický stred. Od tohto stredu sa počíta vzdialenosť otočných čapov medzi dvoma podvozkami.
padne už konečne to komunistické vedenie v MHD,začnú robiť poriadky aj v THP ani nevedia začo berú peniaze. ve´d každý robotník tam má troch nadriadených
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
http://prazsketramvaje.cz/v-typy.html