Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #6514:
Sedadlá na pravej strane medzi kĺbom a tretími dverami je zbytočné riešiť, pretože je vysoko pravdepodobné, že slovenský DP by si objednal SU18 s tretími dverami hneď za kĺbom - t.j. neboli by tam sedačky žiadne.
Reakcia na: Diggi #6516:
Prosil by som ta aj o elektricky a trolejbusy, ktore jazdia ? ? ? ? ?
Reakcia na: TA #6511:
Sorry... nejaky som nechapavy... co si mam predstavit pod pojmom "2 pary 3 sedadiel"?
Reakcia na: Dispecer #6517:
poznam jedneho šofera s toho busu. Tu adresu mu navrhol dobry kamarat z 1020 ktory ma tiež adresu trolej1020@orangemail.sk možeš mu tam posielať fotky ale aj pripomienky a pod.
Dnes som sa, vozil v 3204 a tam e-mailová adresa (bus3204@orangemail.sk). ? ? Neviete či je takéto dačo aj na iných vozidlách????
__________________________________________________
Neviem či takéto dačo už tu odznelo?! ?
Reakcia na: martinpa #6512:


Karosa C744: 3101, 3103
Karosa B741: 3001 - 3005
Karosa B941E: 3201 - 3215
Neoplan SU15: 3501 - 3504
Solaris U15: 3505 - 3534
Ikarus 280.08L: 4082
Ikarus 280.08M: 4085 - 4094
Ikarus 280.87: 4095 - 4099, 4201 - 4212
Ikarus 435.18: 4301 - 4311
Ikarus 415.30: 5001 - 5006
Solaris U12: 5101 - 5103
Karosa B932: 5201 - 5218
Karosa B932E: 5219 - 5233
Karosa B952: 5234 - 5243
Novoplan C12: 5401
Novoplan C12A: 5501, 5502
Karosa C734: 6030, 6042, 6044 - dielenské vozidlá
Karosa B732 NGS: 6222, 6230, 6236, 6243, 6258, 6272, 6284, 6287, 6290, 6296, 6407, 6408, 6413, 6414, 6415
Karosa B732: 6291 - 6295, 6297 - 6299, 6401 - 6406, 6409 - 6412
Karosa B832: 6223/II, 6226/II, 6229/II, 6240/II, 6242/II, 6244/II, 6262/II, 6267/II, 6271/II, 6281/II
Karosa B732 I: 6264, 6270 - invalidná úprava
Karosa B732 GO: 6247, 6252, 6286
Karosa B732 v sanitnej úprave: 6289 - slúži ako autoškola DPMK

Odstavené:
Karosa B732: 6285, 6288 - ex. invalidné, ex. dielne
Karosa C744: 3105
Tam272 A180: 4501 - porucha?

??? vyradené ???
Karosa C734: 6009, 6023
Ikarus 280.10: 4126/II, 4131 - 4133

Opravy:
Solaris Urbino 15: 3505 po DN
Reakcia na: Papyr #6502:
Hm, ako som cital v jednom prispevku na Kr, ze by to bolo novymi autami znacky Renault v garazach manazmentu? ?
Reakcia na: Kubik #6509:
Je a ak by nebol, musela by ním byť iná slovenská firma. DPO je dovozcom pre ČR.

Re #6510 TA: No SU15 sa na ODS eviduje ako strednekapacitný autobus a myslím si, že je to dobre vystihnuté. Do SU15 sa pri maximálnej obsaditelnosti vojde o 25 cestujúcich viac ako pri SU12 a o 40 cestujúcich menej ako pri SU18. Ak už, maximálne by som SU15 považoval za luxusné sólo, kde počet sediacich cestujúcich zodpovedá kĺbovému vozidlu a počet stojacich sólu.

Re #6511 TA: Ja by som sa tej chybičky neobával a na nákresy rozmiestnenia sedadiel sa nespoliehal. Aj v naších SU15 sú sedadlá rozmiestnené inak, ako sa prezentuje na nákresoch výrobcu. Na jednej z fotografií na stránke www.solarisbus.pl je v SU18 za kĺbom vľavo vyobrazená dvojica sedadiel otočených chrbtom k sebe a vpravo pravdepodobne dve sedadlá za sebou (v zábere vidieť akurát len jedno sedadlo za kĺbom).
Reakcia na: TA #6510:
No veď pôvodne sa 15m busy nakupovali ako náhrada sólo vozidiel. Prvou linkou, kde Solarisy nahradili malé Karosy, bola L30. Potom nasledovala L19 a 15, či 12. Až po ďalších dodávkach sa začali objavovať také zvrhlosti ako SU15 na L18, 27, 34 a pod.
Prosím Vás, nemohol by mi niekto napísať ktoré všetky vozidlá boli vyradené z DPMK?? Alebo stačia len tie, ktoré ešte jazdia (iba ev. čísla). Dik všetkým

? ? ? ?
Možno jedinou chybičkou krásy u SU18 sú 2 páry 3 sedadiel umiestnených za kĺbom oproti sebe. To mi tam nijak nepasuje.
Reakcia na: Sarko #6504:
To nakupovanie 15m Solarisov nebolo až takou chybou - tieto autobusy by mali podľa mňa nahrádzať krátke autobusy ( ako sú napr. Karosa B731 , 732, či 932 alebo Ikarus 415 ) a nie kĺbové. Na to sú SU18, kt. sú podľa môjho názoru jedni z najkrajších autobusov v našich končinách.
Reakcia na: Sarko #6508:
Ahá,je už som sa zľakol,že v SR už nie je výhr.dovozca Solarisov.Díki
Reakcia na: Kubik #6507:
Urobil si si mylný záver. DPMK je aj naďalej výhradným dovozcom.
Reakcia na: Sarko #6504:
Teda,keď už nerobí DPMK dovoz Solarisov,tak široko ďaleko to robí už len DPO?
Reakcia na: Katarína #6499:
Katka, toto je diskusné fórum, kde si každý môže písať čo chce a ako chce. Niektorí tak činia bez diakritiky, iní zas bez gramatiky. Dôležitejšie je to, o čom je príspevok a prípadné chyby si navzájom opravujeme len ak sú mylné/zavádzajúce po informačnej stránke.

Ostatné oficiálne podstránky iMHD sú už gramaticky správne, a to aj napriek tomu, že neprechádzajú jazykovou korekciou.
Reakcia na: Sarko #6504:
A ešte dodatok - DPMK ako výhradný dovozca Solarisov si reklamu v SR nerobí, lebo to nevie...
Reakcia na: Papyr #6502:
Heh, skôr by som ironicky poznamenal, že Karosa si je vedomá svojich nepodarkov, čo si kompenzuje lobbistickým presadzovaním u všetkých dopravcov. Naopak, Solaris si možno reklamu nerobí so sloganom - dobré sa chváli samo. Ale v dnešnom tvrdo kapitalistickom a korupčnom prostredí v celej Európe je to, bohužiaľ, presne opačne.

DPMK však sám spravil obrovskú chybu, že sa bezhlavo pustil do nákupu 15-metrových Solarisov, mysliac si, že kapacitne nahradí kĺbové autobusy. Karosa tento fakt zrejme patrične využila na patričných miestach, kde mohla pokojne nevedomým poslancom (a bezpochyby aj niektorým nevedomým vrcholovým pracovníkom DPMK) zavádzajúco vysvetľovať fiktívny problém Solarisu a "neexistencie" kĺbovej verzie, pričom následne z talára vytiahla "zázračný liek" v podaní kĺbového CityBusu. ?

Dúfam, že škandál ohľadne tohto bude natoľko závažný, že sa začnú v médiách objavovať kontrétne mená a my budeme vedieť, koho máme "z duše nenávidieť".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.