Reakcia na: martinpa #6512:
Karosa C744: 3101, 3103
Karosa B741: 3001 - 3005
Karosa B941E: 3201 - 3215
Neoplan SU15: 3501 - 3504
Solaris U15: 3505 - 3534
Ikarus 280.08L: 4082
Ikarus 280.08M: 4085 - 4094
Ikarus 280.87: 4095 - 4099, 4201 - 4212
Ikarus 435.18: 4301 - 4311
Ikarus 415.30: 5001 - 5006
Solaris U12: 5101 - 5103
Karosa B932: 5201 - 5218
Karosa B932E: 5219 - 5233
Karosa B952: 5234 - 5243
Novoplan C12: 5401
Novoplan C12A: 5501, 5502
Karosa C734: 6030, 6042, 6044 - dielenské vozidlá
Karosa B732 NGS: 6222, 6230, 6236, 6243, 6258, 6272, 6284, 6287, 6290, 6296, 6407, 6408, 6413, 6414, 6415
Karosa B732: 6291 - 6295, 6297 - 6299, 6401 - 6406, 6409 - 6412
Karosa B832: 6223/II, 6226/II, 6229/II, 6240/II, 6242/II, 6244/II, 6262/II, 6267/II, 6271/II, 6281/II
Karosa B732 I: 6264, 6270 - invalidná úprava
Karosa B732 GO: 6247, 6252, 6286
Karosa B732 v sanitnej úprave: 6289 - slúži ako autoškola DPMK
Odstavené:
Karosa B732: 6285, 6288 - ex. invalidné, ex. dielne
Karosa C744: 3105
Tam272 A180: 4501 - porucha?
??? vyradené ???
Karosa C734: 6009, 6023
Ikarus 280.10: 4126/II, 4131 - 4133
Opravy:
Solaris Urbino 15: 3505 po DN
Sarko
DPMK však sám spravil obrovskú chybu, že sa bezhlavo pustil do nákupu 15-metrových Solarisov, mysliac si, že kapacitne nahradí kĺbové autobusy. Karosa tento fakt zrejme patrične využila na patričných miestach, kde mohla pokojne nevedomým poslancom (a bezpochyby aj niektorým nevedomým vrcholovým pracovníkom DPMK) zavádzajúco vysvetľovať fiktívny problém Solarisu a "neexistencie" kĺbovej verzie, pričom následne z talára vytiahla "zázračný liek" v podaní kĺbového CityBusu. ?
Dúfam, že škandál ohľadne tohto bude natoľko závažný, že sa začnú v médiách objavovať kontrétne mená a my budeme vedieť, koho máme "z duše nenávidieť".