5: Tak, tak... Nie nútiť, ale motivovať. Zrekonštruovaná Južná trieda je dobrým základom. K tomu by to chcelo ešte hustejší interval, aby sa ľuďom dostalo do povedomia, že odchody busov sa musia učiť naspamäť, zatiaľčo brika ide jednoducho vždy.
Nad expresnou L7 (bez zastávok SAD, Cintorín a Poľská) som tiež dávnejšie uvažoval, ale napokon som to zavrhol. Zbytočne by to nútilo ľudí rozhodovať sa medzi L3 a L7, čo by viedlo k nerovnomernosti obsadzovania vozidiel.
Na zváženie je možnosť zavedenia zastávok na znamenie.
Nad expresnou L7 (bez zastávok SAD, Cintorín a Poľská) som tiež dávnejšie uvažoval, ale napokon som to zavrhol. Zbytočne by to nútilo ľudí rozhodovať sa medzi L3 a L7, čo by viedlo k nerovnomernosti obsadzovania vozidiel.
Na zváženie je možnosť zavedenia zastávok na znamenie.
TA
1. Čo si myslel pod tým, že " Zrušenie trojuholníka padlo za obeť rozšírenej Južnej tr. potrebou zaslepenia dovtedy prejazdnej komunikácie " ???
2. Ak som dobre pochopil tak pri VSS boli koľaje vybraté zo zeme(?).