Miesta riaditela technickej kontroly a ekonomiky su toho casu zatial neobsadene jena nich vypisane vyberove konanie... Dozorna rada v tychto dnoch jednotaketo vyberove konanie vyhodnocuje, uchadzacmi su Ayreon a Ikarus.
Tak si to ujasnime...
Vo vaecsine miest je nocna MHD prevadzkovana tak, ze jej linky vychadzaju z jedneho prestupneho uzla spravidla umiestneneho niekde v centre mesta a po obsluhe uzemia sa don vracaju. Tymto uzlom je v KE zeleznicna stanica a bola vybrana preto, lebo v centre niet lepsieho miesta na odstavenie, otacanie a bezproblemovy odchod abusov na vsetky smery. Ak by prestupnym uzlom bolo ine miesto, na stanicu by spoje iste kvoli ZSSK a SAD zachadzali tak, ako vaecsina dennych liniek.
V ramci zachovania dopravnej obsluznosti mesta je nutne nocne linky prevadzkovat, ale v primeranom rozsahu. Co je primerany rozsah? Je jasne, ze nocne linky su u nas okrem vikendov malo vytazene. Rusit ich ale celoplosne tiez nie je riesenim, lebo sa strati prave ta obsluznost mesta, ktora bohuzial nie je v zakonoch nijako presnejsie definovana. Je ale podstatne ponechat prve a posledne kolo presne kvoli ludom, ktori pracuju a neskoro koncia, resp. skoro zacinaju. Zelezniciari, baby v PNS-kach, ... je ich mnoho. Takze zachovat odchody cca o polnoci a o 3hod zo zst. Pocas vikendov k nim pripojit jedno kolo naviac, cca o 1:30. Pretoze aj zabavajuci sa cestujuci su cestujuci a obyvatelia tohto mesta.. K tomu este ponechat 2 denne trolejbusy urobit 2 kolecka nadvaezujuce na denny odchodovnik, cize z Lingova o 23:55 a 00:55 a rovnako z KVP o 23:52 a 00:52, cim by sa pomohlo zvladnut vikendovy napor mladeze.
Tymto vsetkym sa usetria vozokilometre a KVANTA sluzieb, pricom to bude v ramci setrenia ale aj zdraveho rozumu... ?
Alebo
Ktoré vozidlo by mala zakúpiť DPMK a.s. ?
a)Karosa Irisbus Citybus alebo Renault Agora
b)Karosa Irisbus rady 950E (B951E, B952E, B961E)
c)Sor B10.5
d)pokračovať v nákupe Solarisov Urbino 12, 15, 18
Nočné spoje sa asi nevypravujú "Kvoli par cestujucim, ktori sa pozabudli v baroch". Pretože väčšina z nich (všetky?) zastavujú na ŽST, tak slúžia na dopravu občanov mesta k vlakom. Prvý ranný rýchlik do Blavy odchádza 4:20 a prvý ranný bus napr. z Furče od OC Torysa ide L32 až 4:41.
Ak doprava na ŽST nie je hlavná funkcia nočných spojov, tak to zrejme nie je ani funkcia denných spojov. Potom sa kľudne môžu zrušiť aj všetky denné spoje na ŽST (a rovno aj zastávky MHD na ŽST).
Keďže sa tu veľa hovorí o nákupoch nových autobusov, bolo by vhodné keby nasledujúca anketa mala otázku, kt. by znela nejako takto : " Myslíte si, že je pre DPMK výhodné zakúpiť nový typ autobusu Karosa Citybus ? "
Možnosti na odpoveď:
a)áno
b)nie
c)nie, treba pokračovať s nákupom Solarisov
Mozno pridat intervaly, ale naozaj len cez vikend. Cez tyzden je to bieda, spoje chodia naozaj nevyuzite. Urcite by som ponechal prvy nocak a potom mozno az o 2 hodiny. Ja osobne suhlasim s obmedzovanim nocakov cez bezne pracovne dni, aj ked nemozeme hovorit o usetrenych miliardach. Ale lepsie, ako vozit vzduch. Kvoli par cestujucim, ktori sa pozabudli v baroch , sa naozaj neoplati vypravit nocak.
Aha, tak pomalé napredovanie je objasnené. Momentálny stav je podľa tabuľky takýto:
Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-20 08:30 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Sast.Straze
2004-08-20 08:45 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Sajdikove H
2004-08-20 09:00 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Sajdikove H
2004-08-20 09:08 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Senica
2004-08-20 11:30 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Senica
2004-08-20 11:43 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Jablonica
Sarko: Zasielka je podla mojich zisteni zaradena v manipulacnom nakladnom vlaku c. 88841 relacie Kuty - Trnava, ktory navaza a zvaza zataz stanic svojej trate, takze v kazdej posunuje, co vysvetluje to pomale napredovanie. Trnava bude zasielku radit zas do ineho vlaku, takze uvidime...
Takže "hlavy"sa nám vracajú (United colors of Benneton" do KE s novou fasádou? Zaradenie do prevádzky sa predpokladá o.....??? O takých 6mesiacov ako to bolo v prípade 517,521??? To vychádza tak na február 2005! ? ? ?
Ináč, ak ste včera videli linku 7 na ŽST, tak to bolo preto, že výhybka pri K.Súde vypovedala poslušnosť. A večer vypadli obe linky 5(ja a kolegyňa) a linka 6 zo ŽST a vo vozovni sme sa stretli ešte aj s L7, ktorá tiež prišla na poruchu. A verte mi 2 zálohy na to nestačia! ?
Sarko: V useku Sered - Galanta - Palarikovo je "dvojkolajka", snad sa to tam trocha pohne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SHORTY
Ináč, ak ste včera videli linku 7 na ŽST, tak to bolo preto, že výhybka pri K.Súde vypovedala poslušnosť. A večer vypadli obe linky 5(ja a kolegyňa) a linka 6 zo ŽST a vo vozovni sme sa stretli ešte aj s L7, ktorá tiež prišla na poruchu. A verte mi 2 zálohy na to nestačia! ?