Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #5773:


Dobre vies, ako rad Ti robim dobru naladu... ?
Reakcia na: Esicko #5775:


Moja prahlboka poklona, od dnes vam vykam, pan kolega, teraz ste ma zrusili ako pracovnu sobotu...
Reakcia na: Papyr #5772:
Ber ale v úvahu tie pomalé jazdy, z toho vznikajúce meškania a určite aj nejaké tie výluky. Tým ale nechcem obhajovať ZSSK...
Papyr, Treba citat vsetko. Do Galanty mal vlak len tieto 3 vozne 12 naprav 111 ton a dotiahol ho rusen 210042-8 rusnovodic Suplata.
Reakcia na: Papyr #5772:
Presne tak, príchod do Galanty o 23:15. No možno ZSSK len paroduje na aktuálnu 135-dielnu telenovelu Mariana - dcéra noci. 🙂
Reakcia na: 1018 (generalny riaditel VPMK a.s.) #5760:
Pocuvaj, generalny, napad to nie je zly. ? Aspon som sa pobavil. ?
Reakcia na: Sarko #5770:
A od 6.50 je na ceste z Kutov? A uz je v Galante? No, nacase 🙂 uz zacinam chapat pocet kamionov na nasich cestach 🙂
Reakcia na: 1018 #5768:
No poradie vagonov je zrejme v každej stanici iné, takže zisťovať radenia vagónov je už vysoká matematika ? Ale tie rodné čísla by hádam nebol problém ?
Reakcia na: Sarko #5769:
A som to zakríkol! O 22:58 sa zásielka pohla zo Serede do Galanty ?
Reakcia na: Esicko #5767:
No máš pravdu, v Seredi to stojí už vyše hodiny... V Murpyho zákone určite niekde stojí, že ak ide niečo rýchlejšie na jednokoľajke, na dvojkoľajke to pôjde pomalšie ?
Re Esicko + Sarko:

Ste bozski, este by ste mali zaznamenavat farby vagonov a ktory je ten vagon v poradi v suprave. A rodne cisla rusnovodicov ? Ale nie, ja to nemyslim v zlom, aspon toto je dokaz, ze v dnesnej dobe sa ozaj da vsetko vyzistit ? Klobuk dole, pani!
Zial, sviznejsie nepojde, lebo je zaradena v tych najpomalsich vlakoch vdaka obmedzeniam pri preprave. Po prichode do Galanty bude zaradena zas do noveho "pomaleho" vlaku 😞
Reakcia na: Esicko #5764:

Takže naša PNM zásielka sa o 21:28 pohla z Trnavy a o 21:45 už prišla do nácestnej stanice Sereď. Ako spomínal Esíčko, tu už máme dvojkoľajku, takže to pôjde už asi svižnejším tempom.
Reakcia na: balky #5666:
Myslím, že riešiš nepodstatné veci. Nechaj sa prekvapiť, čo tam napíšu. Osobne dúfam, že sa CP nočákov v tomto smere meniť nebudú.

Re #5739 mišo: Sorry, skutočne to nemyslím v zlom, ale ak nie si "ten" mišo, nebolo by lepšie vystupovať pod iným nickom, aby sme vás vedeli odlíšiť?

Nočákom sa asi nevenujeme preto, že s rastúcom mierou nezmyselnosti návrhu rastie zlosť až pri najnezmyselnejšom návrhu je najväčšia zlosť. Potom je však ešte jeden stupeň, kedy je už návrh taký nezmyselný, že človek nezavrie ústa a ani nenachádza slov na komentovanie. A to je príklad nočnej dopravy v KE 🙂

Re #5749 balky: Tak to je úžasné. Ja sa celotýždenne môžem domov vyvážať nočákom v Prešove v 30 min. intervale a v meste dvaapolkrát väčšom niekto skúma, či by nestačila 120-minútovka... ?

Re #5752 TA: Vďaka za návrh. Ale snažím sa dávať otázky, na ktoré odpovede ma skutočne zaujímajú. Neodpovedalo by na Tvoju otázku 98% opýtaných odpoveďou c)? Ale nehádam sa, možno takáto otázka bude. Ak sa nemýlim, nová anketa pre ke.imhd.sk vychádza už na túto sobotu.
Sarko + LUK: Podarilo sa mi zistit, ze "nasa" zasielka je PNM, kde vlak vezuci tieto vozne pri jazde cez vyhybky inym nez priamym smerom smie ist rychlostou najviac 20 km/h, napr. v useku Zarnovica - Hlinik nad Hronom rychlost v celom useku 20 a kopu dalsich obmedzeni... Z Trnavy pojde prestavovacim vlakom do Galanty.
Sarko+Esicko: Neviete určiť (alebo odhadnúť) približný príchod do žst. Zvolen? Skúsil by som ju tam zdokumentovať.
Prevoz KT8D5R.N2 #512 - momentálny stav podľa tabuľky:

Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-20 13:30 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Jablonica
2004-08-20 13:59 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Smolenice
2004-08-20 15:18 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Smolenice
2004-08-20 15:26 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Boleraz
2004-08-20 16:09 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Boleraz
2004-08-20 16:15 / Prechod vlaku KB / Selpice
2004-08-20 16:32 / Prichod vlaku do cielovej stanice / Trnava
2004-08-20 19:39 / Ukoncenie supisu vlaku / Trnava
Reakcia na: 1018 (generalny riaditel VPMK a.s.) #5760:
?

1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

Predstavujeme Virtualno-dopravny podnik mesta Kosice, a.s.:

generalny riaditel - 1018
technicky riaditel - BM
riaditel prevadzky cestnej dopravy - Diggi
hlavny majster trolejbusov - Dopravak
riaditel prevadzky kolajovej dopravy - Shorty
veduci oddelenia dopravneho marketingu - Isidor
hovorca a.s. - Sarko
veduci pravneho oddelenia - Nodes
riaditel dopravy - eMareq

Miesta riaditela technickej kontroly a ekonomiky su toho casu zatial neobsadene jena nich vypisane vyberove konanie... Dozorna rada v tychto dnoch jednotaketo vyberove konanie vyhodnocuje, uchadzacmi su Ayreon a Ikarus.


---> to nic, teplo nam lezie poriadne na mozog...

1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

Reakcia na: milan-cestujúci #5753:


Tak si to ujasnime...
Vo vaecsine miest je nocna MHD prevadzkovana tak, ze jej linky vychadzaju z jedneho prestupneho uzla spravidla umiestneneho niekde v centre mesta a po obsluhe uzemia sa don vracaju. Tymto uzlom je v KE zeleznicna stanica a bola vybrana preto, lebo v centre niet lepsieho miesta na odstavenie, otacanie a bezproblemovy odchod abusov na vsetky smery. Ak by prestupnym uzlom bolo ine miesto, na stanicu by spoje iste kvoli ZSSK a SAD zachadzali tak, ako vaecsina dennych liniek.
V ramci zachovania dopravnej obsluznosti mesta je nutne nocne linky prevadzkovat, ale v primeranom rozsahu. Co je primerany rozsah? Je jasne, ze nocne linky su u nas okrem vikendov malo vytazene. Rusit ich ale celoplosne tiez nie je riesenim, lebo sa strati prave ta obsluznost mesta, ktora bohuzial nie je v zakonoch nijako presnejsie definovana. Je ale podstatne ponechat prve a posledne kolo presne kvoli ludom, ktori pracuju a neskoro koncia, resp. skoro zacinaju. Zelezniciari, baby v PNS-kach, ... je ich mnoho. Takze zachovat odchody cca o polnoci a o 3hod zo zst. Pocas vikendov k nim pripojit jedno kolo naviac, cca o 1:30. Pretoze aj zabavajuci sa cestujuci su cestujuci a obyvatelia tohto mesta.. K tomu este ponechat 2 denne trolejbusy urobit 2 kolecka nadvaezujuce na denny odchodovnik, cize z Lingova o 23:55 a 00:55 a rovnako z KVP o 23:52 a 00:52, cim by sa pomohlo zvladnut vikendovy napor mladeze.
Tymto vsetkym sa usetria vozokilometre a KVANTA sluzieb, pricom to bude v ramci setrenia ale aj zdraveho rozumu... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.