Reakcia na: eMareq #4774:
Aha... konečne tomu rozumiem. To ja som uvažoval nad (tiež fiktívne časy z Mlynskej bašty): L71 takto: 00 10 20 30 40 50 a L72 takto: 05 15 25 35 45 55, L70: zrušená 
L70 síce ešte žije, ale rozsudok má už celé roky vynesený. Je len otázka času, kedy padne (či sa to Dopravákovi páči alebo nie

A naďalej tvrdím, že zexpresnenie L35 prinesie ešte katastrofálnejšie výsledky v obsadenosti vozidla. Už vedenie trasy po Americkej triede bolo nešťastné, vynechanie niektorých zastávok by len uškodilo. A vôbec, kacírska otázka - načo sú v Košiciach vlasne zrýchlené linky? Plnia nejaký účel? Ja by som povedal, že nie.
L35 veru je nerozumne zriadená, hlavne to ukončenie na KVP-čku.
Re #4775 mišo: Presne tak. To, čo obsluhuje Kostol, možno rovnako dobre obslúžiť z Miestneho úradu alebo Sofijskej.
A byť ja osobne obyvateľom Ťahanoviec a konkrétne Americkej triedy v danom úseku, radšej budem mať zastávku kúsoček ďalej, ale na Mlynskú baštu mi v sedle pôjde 6 spojov za hodinu a nie za každým tipovať, či sa mám ísť postaviť tam alebo hentam.
5
Neviem, či už si to niekto všimol, ale v špičke ide z Mieru na sídl. Ťahanovce viacej spojov na Americkú ako na Ázijskú.
Keď spočítam počet spojov za hodinu, tak:
- na Ázijskú ide 3 x L27, 3 x L34 = 6 spojov/hod.
- na Americkú 3 x L35, 3 x L36, 4 x L53 = 10 spojov/hod. (!!!)
Čiže súčasný stav určite nie je v poriadku a bolo by potrebné niečo tam zmeniť, lebo takto je to úplne postavené na hlavu.