Diggi: Hej, už viem, fotil som toho dotyčného, ako s istou KT8 prechádza vedľa 521. 
Na 246 som natrel texty ja sám, na 234 dnešný riaditeľ PKD. Oba vozy už boli predtým miernym tempom rozoberané, nie však ničené. Po objavení nápisov sa okrem rozoberania použiteľných dielov objavil aj úmyselný vandalizmus - rozbité boli aj zvyšné sklené výplne, pokrivené plechy, odrezané káble a madlá a podobne. 234 bola pritom odstavená v hale po čerstvo ukončenej prehliadke a mala ísť potom na "cintorín" vedľa 2, 12 a 203. Ale vyhodiť niečo také na koľaj smrti... Čo na to povedať...

Na 246 som natrel texty ja sám, na 234 dnešný riaditeľ PKD. Oba vozy už boli predtým miernym tempom rozoberané, nie však ničené. Po objavení nápisov sa okrem rozoberania použiteľných dielov objavil aj úmyselný vandalizmus - rozbité boli aj zvyšné sklené výplne, pokrivené plechy, odrezané káble a madlá a podobne. 234 bola pritom odstavená v hale po čerstvo ukončenej prehliadke a mala ísť potom na "cintorín" vedľa 2, 12 a 203. Ale vyhodiť niečo také na koľaj smrti... Čo na to povedať...
mišo
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej