Shorty,Dopravák:Ale vy ste tu použili také vyjadrenia ako Vodič nie je informátor,Cestujúci je povinný,Lístok v doplnkovom predaji by mal stáť aspoň 20 SKK,doplnkový predaj by spôsoboval meškania...Na to je jedno príslovie so všeobecnou platnosťou:Kto chce,hľadá spôsoby,kto nechce,hľadá dôvody. 1018:Máš pravdu len čiastočne.Názory vodičov napr.na zlepšenie dopravnej obslužnosti by mali byť vyslyšané.Ale vodiči nemajú čo rozhodovať o tom,čo budú robiť a čo nie,veď každý človek má tendenciu si prácu čo najviac uľahčovať.A vo vzťahu nadriadený-podriadený má byť demokracia len po určité hranice,inak by to bola anarchia.A k výzdobe vozidiel-doma nech si robí každý čo chce.Vozidlá patria DP a nie vodičom,tvoria image DP a nie vodiča a tým pádom jediný oprávnený určovať ich vzhľad je DP a to až do posledného detailu.Kto s tým nesuhla
Sarko
Áno, uviedol som, ak by mala premávať cez Palackého a Južné nábr. neexpresná linka, tak na všetkých zastávkach a jej využitie bude po celej presmerovanej trase 100%-né. Ak by táto linka mala byť expresná, tak pri 750 m predĺžení linky by sa to vyvážilo zastavovaním o jednu zastávku menej - namiesto hotela Strojár a VSS križovatky iba na Palackého.
V prípade Rooseveltovej mi protiargumenty pripadajú trochu ako hľadanie dôvodov za každú cenu:
a) čo konkrétne je myslené pod minimálnym zlepšením dopravnej situácie? (vyjadrím sa po reakcii)
b) nesystémové zastavovanie sa dá ľahko vyriešiť rozdelením medzi dva existujúce stanovištia, jedno pre smer na stanicu, jedno pre smer od stanice;
Nesystémovým zastavovaním by som považoval napr. zastávku Jakabov palác na Protifaš. bojovníkov (smer žst.+ostatné), nehovoriac napr. o dvojitom zastavovaní L30, keď ešte linka zachádzala na stanicu.
c) pri problematickej prejazdnosti si treba všimnúť, ako niekedy parkujú autá v troch šíkoch na časti Fejovej ul., ktorá sa pripája na Južnú triedu;
Hlavná je v tomto smere na tom rovnako, ak nie dokonca lepšie. Napokon, bez problémov tadiaľ prechádzajú aj hejnalove poschodové Neoplany...
d) rovnaké silné prúdy chodcov nájdeme aj napr. cez Bačíkovu, či Továrenskú;
Kolóny áut sa pritom tvoria len v smere od Bottovej ul. a autobusy by prechádzali len v neblokovanom smere od Hlavnej na Protifaš. bojovníkov.
e) spôsob jazdy niektorých "taktiežvodičov" nemôže byť ospravedlnením, prečo tadiaľ nejazdiť a takýchto vodičov trestať bez ohľadu na miesto výskytu;
Obyčajne sú inak vodiči v miestach zvýšeného pohybu chodcov ostražitejší a opatrnejší, k mimoriadnej udalosti skôr dôjde na mieste, kde to vodič neočakáva.
No a ten môj posledný odstavec v #4171 je myslený samozrejme ironicky.