Reakcia na: Vladimír #3323:
Ohladne prestupovania si neodporujem, to je nutné už dlhú dobu až dodnes, vo velkomestách to prakticky bez toho neide. Snažím sa vidieť vec komplexne z ekon.stránky bez ohladu či niečo rozhodne magistrát alebo dp. Ide o to, aby sa investícíe rozumne využili na najpotrebnejšie veci, a v košickej mhd sú doležitejšie miesta . Myslím ,že na všetkých miestach by sa malo rozhodovať kompetentne ,mali by to byť odborníci zo širokým prehladom .
A pokial už niekto chce zaviesť prestupné cestovné lístky tak to ide v podstate zadarmo, niečo také fungovalo už dávno v nemecku -lístok by mal označovacie miesta na oboch koncoch. Jednorazový by bol napr. za 14.- dvojitý (vlastne prestupný) za 20.- Alebo vydať lístkové zošitky cenovo zvýhodnené ,existujú aj tzv.skladačky(napr.na 10jázd, použitá časť sa prehne alebo odtrhne. ,dodnes sú vo Viedni
Moj názor na zhustenie električkovej dopravy, dobudovanie trolejbusovej siete, a obmedzenie ad do role špičkových expresov a napájačov stále trvá
S499.1023
1) Keď som naposledy navštívil KE, tak som si žiadny celodenný lístok kúpiť nemohol, pretože v automatoch nebol a predpredaj bol zavretý, bo perši maj.
2) Tá teória, že niekoho "nezabije, keď si kúpi štyri jednorazové lístky" je úplne, ale úplne pomýlená, pretože keď si dotyčný spočíta náklady na cestovanie a časové straty z použitia MHD, tak si vlezie do IGK alebo zavolá taxík a nabudúce spraví čo? Nabudúce už na NHD ani len nepomyslí.
3) zpeť - to ja v akom jazyku ? ?
I.