Reakcia na: J #1970:
Musim ta poopravitDPB ma K2-jok len 17 kusov, s to´ho je 7080 na rekonsktrukcii v parse /buduca 7118/
Co sa tyka K2S-ok tych je presne 16 a caka sa na prichod 7117 (ex. 7053)
Kosicke KT8 maju 500, 501 /1986/
zbytok 1989 /Sarko bude vediet lepsie, lebo mne sa nechce hladat papiere/
Sarko
OK, súhlas, DPB je zaslepená matka a DPMK neposlušná dcéra...
Aj keď máš rád K2S, klasických K2 je ešte stále veľa a tie má rád asi každý najmenej. Naše KT8 tiež postupne prejdú reko na KT8RN a aj keď nedostanú Progresy, TV3 nie je na zahodenie. Dôležitejšie je, že sú s NP článkom, veľkokapacitné a obojsmerné. Po tom, čo im DPMK venuje viac starostlivosti, nestojí odstavená ani jedna. 30 ks T6 tiež nie je zanedbateľný počet (o málo viac ako polovica z BA) a 73 ks T3 z rokov '82, '83, '85, '87 a '89, čo predstavuje presne 50% z vozidlového parku toho istého typu v BA. Otázne je, či v blízkej budúcnosti nedôjde k vyraďovaniu alebo menej pravdepodobnému odpredávaniu. Do stavu vozidiel som nepočítal 10 ks T3, ktoré sú vyradené, resp. odstavené na km (vyradenie/odpredaj).
Takže s BA sme si teoreticky vlastne fifty-fifty. '-)