Vladimír: No je jedno z akého dôvodu DPMK kupuje NP vozy. A nevim či je to až tak, bo KTčka a SU12 to tvojho výpočtu nesedia. Ja si stále myslím, že 15m vozy sú pre Košice ideálne, keďže v roku 2008 (ja viem ďaleko) USS príde o daňové úľavy a v tom čase už bude tri roky po FD a tak Košice budú mať prachy. A bude priestor na viac vzkm a kĺbaky by boli veľa a sólo málo. Neviem ako sa v tom ľudia vozia teraz, ako sú namačkaní?
No nie je dobré, že BA neobnovuje svoj vozový park, ale poviem to takto. Radšej v starom 13 ročnom hnilom Ik280 v špičke každých 6 minút ako každých 15 minút v SU15.
No nie je dobré, že BA neobnovuje svoj vozový park, ale poviem to takto. Radšej v starom 13 ročnom hnilom Ik280 v špičke každých 6 minút ako každých 15 minút v SU15.
Vladimír
Mimochodom, ako to bude po máji 2004? Budú nejaké kvóty na percentuálne zastúpenie NP vozidiel v dodávkach alebo nič také?
Znovu sa budem opakovať, ale rozpor medzi tými, ktorí vozidlá ojednávajú a tými, čo ich zaradzujú na linky je evidentný a určite je to nezdravý jav v DPMK. PCD objednáva vozidlá a z viacerých smerom mám info, že presadzuje úplné upustenie od kĺbových vozidiel. Z tejto prevádzky dokonca (na základe neoverených informácií) vraj zazneli informácie, že linkové vedenie a intervaly medzi spojmi sa majú prispôsobovať aktuálnej skladbe vozidlového parku. Problém totiž vraj nespočíva v 15m autobusoch, ale dlhých intervaloch. ODS má na veci samozrejme opačný názor - dodávky by mali odzrkadľovať súčasný stav prepravných výkonov, a teda sa prispôsobiť linkovému vedeniu a intervalom.
Kým bude medzi týmito dvoma časťami DP nesúlad, nikdy sa poriadne nezbavíme neschopnosti vypraviť dohodnutý typ vozidla na linku a určite to neprispeje ani k zlepšeniu prepravných služieb.
Re #1824