Vladimír: No je jedno z akého dôvodu DPMK kupuje NP vozy. A nevim či je to až tak, bo KTčka a SU12 to tvojho výpočtu nesedia. Ja si stále myslím, že 15m vozy sú pre Košice ideálne, keďže v roku 2008 (ja viem ďaleko) USS príde o daňové úľavy a v tom čase už bude tri roky po FD a tak Košice budú mať prachy. A bude priestor na viac vzkm a kĺbaky by boli veľa a sólo málo. Neviem ako sa v tom ľudia vozia teraz, ako sú namačkaní?
No nie je dobré, že BA neobnovuje svoj vozový park, ale poviem to takto. Radšej v starom 13 ročnom hnilom Ik280 v špičke každých 6 minút ako každých 15 minút v SU15.
No nie je dobré, že BA neobnovuje svoj vozový park, ale poviem to takto. Radšej v starom 13 ročnom hnilom Ik280 v špičke každých 6 minút ako každých 15 minút v SU15.
Sarko
Na vyjadrenie jedného človeka a zvlášť na konkrétne vyjadrenie sa nemusíme spoliehať. Všetci zo skúseností z minulosti vieme, že vyjadrenia a rozhodnutia sa vždy menili podľa situácie.
Nahrádzať kĺbové verzie autobusov je potrebné a ak si vedenie DP uvedomí, že cena medzi kĺbovou Karosou a SU18 zrejme nie je natoľko rozdielna, pričom rozdiel medzi VP a NP je značný, hádam sa časom dočkáme aj nejakých dodávok.