Čakal som až do večera, aby som zistil, kto si spomenie prvý... Asi si nespomenul nikto.
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.
Vladimír
J: Veď ja som predsa tých, čo cestujú menej vyčlenil a ponúkol možnosť neprestupného lístka do 5 zastávok.
Sarko: Aj v PO sú zastávky, kde je jazdná doba 3 min., ale v čase špičky, keď vozidlo uviazne v kolóne sa predĺžia aj na 8-10 min. Teória o uznávanie platnosti podľa CP je jedna vec, a následný boj s revízorom vec druhá. Vôbec neviem, prečo by mal cestujúci presviedčať revízora a nebodaj si hľadať nejakých svedkov (vodič), aby dokázal, že vozidlo meškalo. Lístok na počet zastávok je v tomto ohľade lepší. Oproti nejakému krátkodobému časovému CL má jedinú nevýhodu, a to, že je neprestupný. To však podľa mňa nevadí, pretože si myslím, že by aj neprestupný mal byť.