Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nemalo sa v BB v 2021 nastupovať všetkými dverami?
Reakcia na: davidmik555@gmai #54995:
Áno, vidieť ju väčšinou medzi jednou až pol treťou ráno.
Reakcia na: relko #54996:
Kedysi, keď ju vyradili, zariadenie dali na 1007....
Reakcia na: davidmik555@gmai #54995:
Nechodila na rozmrazovanie 1005 ?
V noci stále rozmrazuje 1007, nevie niekto??🤔
Reakcia na: MENDY #54992:
To, že banskobystrická MHD je zastaralá a potrebovala by reorganizáciu a celkovú zmenu systému fungovania je jasné asi každému kto sa zaoberá alebo mininálne dlhodobo zaujíma o MHD. Pripomienky však treba adresovať na dopravcu (ktorý určite nebude proti pretože viac km pre neho znamená ciac peňazí od mesta) prípadne ešte efektívnejšie priamo na objednávateľa dopravy ktorým je mesto.

Čo sa týka daného miesta tiež som toho názoru, že by malo byť obsluhované MHD a nemusela by to byť len linka 33 ktorej cestovný poriadok vyzerá ako náhodný tiket športky...
Reakcia na: MENDY #54992:
Dobrý deň,dnes som sa bol pozrieť na súčastný stav bývalej zastávky Dom Moyses,kde do 13.12.2013 zachádzal autobus linky č. 33. Zastávka vyzerala v dobrom stave ale na druhej strane zastávky stáli autá. Otočka vyzerala v hroznom stave. Autá stáli v otočke a bol tam aj ľad v niektorých častiach v otočke, ani sa to nedá nazvať otočka,ale rovno klzisko, kebyže autobus tadiaľ prejde,tak ani neviem, či by
z tadiaľ vyšiel..
Menil sa cestovný poriadok MHD v BB linka č.33
Aká zmena ?
Jedine sa zmenil dátum platnosti od.....
Ináč žiadna zmena nenastala, ani neschválili žiadosť aby táto linka opäť zachádzala na ul. Tibora Andrašovana, kde sa nachádza nemocnica Mammacentrum sv. Agáty, ambulancie všeobecného lekára i špecialistov a hlavne dve ambulancie Onkológie a aplikačná miestnosť pre podanie chemoterapie. V blízkosti je Hospic pre ťažko chorých. No dostať sa sem je veľký problém, nie každý má auto. Autobus č.33 pred časom sem zachádzal a bol vyťažený, je tam vybudovaná otočka, takže nie je problém aby ťažko chorý onkologický pacienti museli do Mammacentra chodiť pešo, čo je dosť namáhavý kopec aj pre zdravého staršieho človeka. A navyše chodník nie je v zime udržovaný.
Zvyšovať cestovné kompetentným ide, ale zvýšiť úroveň cestovania na dostupné miesta už nie sú schopní.
Nie každý číta hlavnú stránku a neskôr sa to stratí...
Reakcia na: PeterBB #54989:
na co je dobre odkaz z titulky hodit do diskusie na tej istej stranke?
Reakcia na: brefos #54987:
To ten malý citelis ide namiesto 072bb?
Reakcia na: milanko79 #54984:
Nedeľu už dojazdila pravidelne posledná B732 CNG....
Reakcia na: Agent007 #54985:
Nie, je to úplne to isté a problém sa takisto prejavuje na vyťažených spojoch. Predpokladám že rovnaký problém s vystupovaním cestujúcich s PAL strojmi bol aj v BB.
Reakcia na: milanko79 #54984:
"chýbajú posledné dvere a vystupovanie cestujúcich je veľmi zdĺhavé"
a nastup cez jedny dvere je menej zdlhavy?
Reakcia na: Tom_BB #54983:
No ak sa mesto pozerá len na vek vozov a nie na ich stav tak tu môže byť pojazdné vrakovisko. Myslím že by sa skôr malo pozerať na životnosť vozov, keďže taký vrak ako BB-245AY je po životnosti možno aj 15 rokov ,zatiaľ čo taká B732 CNG môže byť stále v životnosti vďaka dvom GO. Čo je pre mňa pochopiteľné ešte menej ako B932 v DPMBB je, že prímestské citelisy boli za exbystrické vymenené so Zvolenom. V MHD Zvolen tie primestské busy nemajú takmer žiadne využitie, na vyťaženejších linkách chýbajú posledné dvere a vystupovanie cestujúcich je veľmi zdĺhavé. Naozaj nerozumiem tomu prečo neboli preradené do ZH kde exbystrické citelisy vozia vzduch. Nič by sa nestalo keby boli PAL citelisy tam, keďže na linky MHD v ZH často zachádzajú prímestské Crosswaye a citelisy bežne jazdia aj prímestské linky a aj linka do šášovského podhradia má skôr charakter medzimestskej linky.

Myslím si že DPMBB iba odkúpi jednu Karosu Citybus, keďže je nadbytočná a dva naftové záložáky asi nie sú potrebné, keď si aj teraz vystačia s tým jedným vrakom a koniec koncov, majú baterkáče 😂

Karosám mal zazvoniť umieráčik už dávno, ja sa čudujem že B732 sa držia v prevádze tak dlhú dobu, nepoviem, na nejakej historickej linke ale na klasickej linke sa nemá čo vyskytovať voz s vekom veterána (ZV-247AM- 33 rokov, ZV-186BH-28 rokov, ZV-898BA- 31 rokov, ZV-072BB- 25 rokov) a to isté aj B952 a B952E, či už v BB alebo aj v ZV. Ja sa naozaj čudujem že ešte dokážu toľké prejsť STK, aj keď 710 a 711CD neprešli. V BB sú všetky schopné prevádzky?
Reakcia na: milanko79 #54978:
Na úvod poviem asi len toľko, že ťažko hladať logiku v podniku, ktorý má 3ks baterkových trolejbusov takpovediac úplne zbytočne ak nerátam zálohu kde voz aj tak väčšinu času stojí.

Čo sa týka B932/E patriace DPMBB odpoveď je jednoduchá. Mesto nepozerá na stav ale na vek vozov. Takže nahradzovať staré B932 ešte staršími B732 nedáva z tohoto pohľadu absolutne žiadnu logiku napriek tomu, že súhlasím s tým, že tie B732 sú určite v lepšom stave ako dve polozhnité B932. Stav týchto vozov je však odrazom takmer nulovej údržby zo strany podniku. Nehovoriac o tom, že v novej zmluve chce mesto všetky vozy nízkopodlažné takže čoskoro všetkým karosám tak či tak odzvoní umieráčik. Som zvedavý či DPMBB nakúpi potom nejaké 2ks nových busov alebo mu preradí nejake Citelisi SAD ZV.

A tiež som sa čudoval prečo DPMBB zošrotoval všetky B961E a nenechal si aspoň jeden na kus na kĺbovú zálohu, prípadne na objednávky atď ale k tomu je asi aj zbytočné niečo hovoriť.
Od 1. januára 2021 sa mení cenník MHD Banská Bystrica
https://sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-1-1-2021-sa-meni-cennik-mhd-banska-bystrica/

Za najväčšiu zmenu možno považovať zvýšenie obyčajného cestovného pri platbe v hotovosti z 0,70 € na 1,00 €. Zároveň ale treba dodať, že pri platbe v hotovosti bude poskytované zľavnené cestovné 0,50 € (doteraz bolo pri platbe v hotovosti jednotné cestovné 0,70 €).
Pri platbe dopravnou kartou sa výška cestovného nemení. Rovnako ostávajú zachované pôvodné ceny aj pri predplatných časových lístkov na 30 dní a 90 dní.
Ceny SMS lístkov sa mierne zvýšia (z 0,79 € na 0,90 € v prípade 45-minútového CL, resp. z 3,20 € na 3,60 € v prípade 24-hodinového CL) a naopak, lístky zakúpené cez aplikáciu CVAK budú lacnejšie (zníženie z 0,79 € na 0,70 € v prípade 45-minútového CL, resp. z 3,20 € na 2,80 € v prípade 24-hodinového CL).
Reakcia na: PeterBB #54979:
Nie je to pravda, deti od 6 do 15 rokov budú platiť 0,50 € (hotovosť), resp. 0,30 € (dopravná karta).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.