Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #3534:
KDH obišlo s výpraskom. Čo viac som si mohol priať? ? Vidno, že ľuďom sa zunovali tá pseudopravica, tak zostali sedieť doma. Ale vďaka ich neschopnosti postaviť lepších, bude mať SMER v MZ asi viac poslancov. ? A potešilo ma, že nezávislí sú druhý najsilnejší klub v KSK.
Reakcia na: tbus #3539:
Prima Tor by už nemal rečniť, ale podpisovať. Nový grafikon železníc sa neodratne blíži. ?

ORID má byť organizátor KORIDu, takže vlastne by sa mal volať OKORID a ako správny košický KOKORID.
Reakcia na: 5 #3535:
v oktobri som pocul ze primator daval nejake prisluby o zacati prislubu o novom integrovanom systeme ORID ?
Reakcia na: jt #3537:
Ja som niekde počul, že sa KORID bude musieť yačať stavať na jeseň 2010, lebo ak sa neyačne stavať do jesene 2010 tak nedostaneme už žiadne peniaze.
Reakcia na: 5 #3535:
Teraz o tom znova všetci stíchnu a o štyri roky budeme počúvať o tom, ako sa všetko blíži k začiatku stavby a že kde všade sa postavia električkové trate...
Reakcia na: 5 #3535:
O tom pochybujem.
Reakcia na: Nodes #3534:
Projekt KORID môže teda nerušene pokračovať k úspešnému strihaniu pások (2013).
Reakcia na: jt #3528:
a v zliabku je tolko sajrajtu, akoby tam bola pol roka
Reakcia na: Yogi616 #3529:
Ja ich mam aj v TRS 2004, lenže nemaju podvozky ?
Rozmýšľam nad tým, prečo pri tej oprave prejazdu neprerezali koľaje, keď na Toryskej to šlo. A to tam boli BKV panely narozdiel od Watsonovej. Veď miesto tam bolo. Stačilo odňať tie tri malé panely a tam ten kus trčiacich koľajníc spojiť. Myslím si, že to na tom styku bude dobre búchať.
Reakcia na: jt #3528:
otrasne postavený prejazd. Takto má vyzerať traťové priecestie na vonkajšom mestskom okruhu ❓ Tisícnásobná hanba. Veď pri prejazde auto nadskakuje možno ešte viac než predtým.
Reakcia na: tbus #3527:
a ani to nevyzerá, žeby to malo byť práve dokončené (až na čerstvú farbu asfaltu): http://www.imagebam.com/image/b37a1456001191/
Reakcia na: Davidoshmhd #3524:
pri prejazde to po novom hrkoce skoro tak isto, ako ked tam boli tie diery ?
Reakcia na: redburger #3525:
Ak by jazdili po pravej strane, vyhradené pruhy by zaberali viac miesta. Museli by tam byť dva nástupné ostrovčeky, dvojo schodov, čiže komplikovanejší prestup. Ide o tzv. metrobus systém, čiže autobusová sieť, ktorá je segregovaná od ostatnej dopravy, takže problémy tam nie sú.
na tých fotkách z Istambulu som si všimol, že na tej niekoľkoprúdovej ceste idú busy v strede a opačným smerom, ako autá. Má to nejaký zmysel, alebo prísun? Ako sa to potom napája na jednoduché cesty? nejakými mostami, keď sa opúšťa tá x prúdovka?
Reakcia na: tbus #3523:


Ta mu treba držať palce, za dažďa to robili... ?
Dnes doasfaltovali elektrickovy prejazd na Komenského. Drzme mu palce nech vydrzi napor elektriciek, aut a kamionov aspon rok bez platania ?
Reakcia na: Nodes #3521:
Ako jedno z najdrahších miest (prednedávnom najdrahšie mesto sveta vôbec) by som povedal, že áno. Moskva nie je ako zbytok Ruska, myslím, že nemá ďaleko od európskych veľkomiest.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.