Z #6473) > 4948 vyzera byt cerstvo poopravovany...aspon na vleku ma par opravenych miest na oboch stranach (aspon podla mna to vyzera byt nedavno opravene)
Dnes asi tak okolo 14:00 urobil 4400(cislom som si neni isty) z linky 84 malu zachadzku na HLST.
Normalne prisiel na SAV akurat odbocil na Stanicu, potom sa asi spamatal, tak sa vratil a pokracoval dalej ako 84.
Ahojme po vikende a tiez po dlhsej odmlke-v robote by som potrebovala asi osmoro ruk ako indicky boh Siva a tiez najst volny pocitac s netom je "o dusu"
Takze-piatok: konecne je vonku 4948/85(3)
Nedela:zazitok+hadanka nehovori interny prepravny predpis, ze "ak sa vozidlo radi do zastavky ako tretie v poradi (moj pripad kratka Karosa za dvoma klbakmi), a ak ako tretie otvori dvere, je povinne zastat pri oznacniku ZNOVA? Nno, mozno...Obcan vodic XY s vozidlom XXXX (na rozdiel od neho budem solidarna a evidencko nevyzradim) na linke konciacej pod N. Mostom, s vikendovymi intervalmi 15 minut, zastal treti za dvoma klbakmi, vypustil ludi a optimisticku Z, ze vsak zastavi, kde ma, este raz, tam nechal mrznut dalsich 15 minut, spokojne odfrciac...Howgh
ZV pod Novym mostom:4848, 1023
70:2142, 2146
77:2141
81:4820
82:4093
Andy: Ale asi tam potom aj tak zase zaspal Ked som tam dorazil ja, uz busy a t-busy chodili uplne chaoticky - takmer vzdy to vyslo tak, ze ludom zdrhol bus tesne predtym, ako dosiel t-bus...
tulenique: Nahadzovaci palic stali na tom kratuckom useku Hranicnej ulice medzi Mierovou a Gagrinovou. Kedze to je dolu z kopca, mohli zvesit palice t-busom uz hned na zaciatku.
Ako tak citam, tak ta vyluka Hranicna-Prievozska zasa raz preverila organizacne schopnosti DPB. Ale ked citam Andyho prispevok #6456 tak mi nie je celkom jasne kde stala ta autoskola, ktora nakoniec prisla o zberac. Mozete mi to vysvetlit? Predpokladam ze tam ta autoskola stala na to aby mohla otestovat prerobenu cast vedenia...ale sakra to potom dajako nesedi.. Ako to tam vlastne bolo? Podla toho co som videl ked som siel okolo autom, tak robili rozbocovaciu vyhybku Gagarinova vs. Hranicna. Robila sa este aj daco dalsie, alebo nie?
Ad hlásenie zastávok (síce reagujem trochu neskoro, ale bol som dlho mimo dosahu siete): Hlásenie zastávok bolo súčasťou systému DRAHUŠA (Dispečerské Riadenie, Automatizované Hlásenie, Užívateľská ŠtatistikA). Hlásenia boli nahrané na kazete, z kazety sa jednak prehralo hlásenie, jednak kód zastávky do pamäte palubného počítača (veľmi jednoduchého, nie takého, ako dnes). Centrálny počítač (ak sa dobre pamätám, bol to SMEP 4/20 s DOS RV 3) periodicky "obvolával" vozidlá a zisťoval kód zastávky, ktorý bol v pamäti. Keďže vozidlá obvolával podľa liniek, v cca 6-minútových intervaloch poskytoval presnú informáciu o polohe vozidiel linky.
Systém bol na tie časy - koniec 80-tych rokov - celkom dobrý (primerane technológii "co dům dal"). Zistené údaje sa vyhodnocovali (meškania, náskoky), preto sa po prevrate stal obeťou štrajku vodičov (spolu s dopravnou námestníčkou, ktorá ho podporovala), ktorí začali tvrdiť, že je nanič, že je to na neúspech odsúdený projekt presadzovaný boľševikmi a podobné drísty. Bili sa do pŕs, že zastávky budú hlásiť sami:-). Vtedajší primátor Hofbauer im vyhovel a odštartoval tak anarchiu v DP.
Však dispečer tam bol celý deň, ale to bol jediný človek, ktorý tam nerobil čo mal.. Zapletal sa snažil autobusom vysvetliť, nech čakajú na trolejbus, ale vodiči nevedeli kto to je.. A dispecera nič také netrápilo Zobudilo ho až to lámanie ceduliek, zberačov atď.
Preco jazdili busy na 201 a 202... Nuz preto, ze dibusti zase tak riadili dopravu, ze napr. vsetky 201ky co isli z Hl. st. a z Rajskej pokracovali (samozrejme jedna za druhou) na Dolne hony, cize v meste nezostala ani jedna... A vobec - aj na Hranicnej bol dobry xaos akonahle to zacal riadit dispecer
frenky