Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravim. Chcem sa spytat, ci mi viete poskytnut poradove cisla vozov na urcite linky (97,21). Za skoru odpoved vopred dakujem
94: 4819 4811 (okolo 16h aj 4091) 4822 4808 4823 S 4309 4096 4806 4937
90: 4840 (okolo 15h aj 2829) 4208 4849 4091
93: 4820 4314 4832 4844 4839 4942 4929 N [/8 vecer] S 4212 4509 4404 4809 4947 4826
95: 4846 4845 4824 4944 4510 S 4402 4406 N [/8 vecer] 4843
dnesna 27>1012,1123,1006,VWr 1901,VWv 1513 a este par drobnosti> 374>1308, 380>1910, 382>1111 Malickost pre Jana: 1919 na 31/39/7.
dnesna 20>1021,1009 🙂 ,nemam,1018,1131 😞
Reklamy a nereklamy:
- 1018, 2827 - obom vozidlam bola zrusena reklama na zadnom okne
- 4823, 4826, 4846 - pribudla im reklama Sprite na zadnom okne

Vyprava podla poradia:
83: 2825, 2827, 2315, 2819, 2812, 2203, 2926, 2811, S N 2938, 2304, 2814, 2937, 2403
iba sedlo 88: 4200, 4941
dnesna poobedna linka 112 sa nesie v znameni znacky Ikarus 🙂
P.poradia: 4928, 4505, 4800, 4807, 4945, 4949, /7 rano, 4948

darro> nevies co je s 4936?? posledne dni sa na 92 nezjavuje...

43: 2019
38: 3191
30: 3003,3629...
27/5: 1901
63/7: 1905
Hehe tak toto je uplny gol!!!

Dnes asi tak okolo 14:00 urobil 4400(cislom som si neni isty) z linky 84 malu zachadzku na HLST.
Normalne prisiel na SAV akurat odbocil na Stanicu, potom sa asi spamatal, tak sa vratil a pokracoval dalej ako 84.

:-))))))))
Reakcia na: TeBeCe #6469:


no ak je to ta z DD po Karloveskej v protismere tak to je ona. Som si nebol isty cislom, dakujem, ze sim ma na to upozornil!!
Ahojme po vikende a tiez po dlhsej odmlke-v robote by som potrebovala asi osmoro ruk ako indicky boh Siva 😉 a tiez najst volny pocitac s netom je "o dusu" 😉

Takze-piatok: konecne je vonku 4948/85(3) 🙂
Nedela:zazitok+hadanka 🙂 nehovori interny prepravny predpis, ze "ak sa vozidlo radi do zastavky ako tretie v poradi (moj pripad kratka Karosa za dvoma klbakmi), a ak ako tretie otvori dvere, je povinne zastat pri oznacniku ZNOVA? Nno, mozno...Obcan vodic XY s vozidlom XXXX (na rozdiel od neho budem solidarna a evidencko nevyzradim) na linke konciacej pod N. Mostom, s vikendovymi intervalmi 15 minut, zastal treti za dvoma klbakmi, vypustil ludi a optimisticku Z, ze vsak zastavi, kde ma, este raz, tam nechal mrznut dalsich 15 minut, spokojne odfrciac...Howgh 🙂
ZV pod Novym mostom:4848, 1023
70:2142, 2146
77:2141
81:4820
82:4093
Andy: Ale asi tam potom aj tak zase zaspal 😉 Ked som tam dorazil ja, uz busy a t-busy chodili uplne chaoticky - takmer vzdy to vyslo tak, ze ludom zdrhol bus tesne predtym, ako dosiel t-bus...

tulenique: Nahadzovaci palic stali na tom kratuckom useku Hranicnej ulice medzi Mierovou a Gagrinovou. Kedze to je dolu z kopca, mohli zvesit palice t-busom uz hned na zaciatku. 🙂
Ako tak citam, tak ta vyluka Hranicna-Prievozska zasa raz preverila organizacne schopnosti DPB. 😞 Ale ked citam Andyho prispevok #6456 tak mi nie je celkom jasne kde stala ta autoskola, ktora nakoniec prisla o zberac. Mozete mi to vysvetlit? Predpokladam ze tam ta autoskola stala na to aby mohla otestovat prerobenu cast vedenia...ale sakra to potom dajako nesedi.. Ako to tam vlastne bolo? Podla toho co som videl ked som siel okolo autom, tak robili rozbocovaciu vyhybku Gagarinova vs. Hranicna. Robila sa este aj daco dalsie, alebo nie?
Ad hlásenie zastávok (síce reagujem trochu neskoro, ale bol som dlho mimo dosahu siete): Hlásenie zastávok bolo súčasťou systému DRAHUŠA (Dispečerské Riadenie, Automatizované Hlásenie, Užívateľská ŠtatistikA). Hlásenia boli nahrané na kazete, z kazety sa jednak prehralo hlásenie, jednak kód zastávky do pamäte palubného počítača (veľmi jednoduchého, nie takého, ako dnes). Centrálny počítač (ak sa dobre pamätám, bol to SMEP 4/20 s DOS RV 3) periodicky "obvolával" vozidlá a zisťoval kód zastávky, ktorý bol v pamäti. Keďže vozidlá obvolával podľa liniek, v cca 6-minútových intervaloch poskytoval presnú informáciu o polohe vozidiel linky.
Systém bol na tie časy - koniec 80-tych rokov - celkom dobrý (primerane technológii "co dům dal"). Zistené údaje sa vyhodnocovali (meškania, náskoky), preto sa po prevrate stal obeťou štrajku vodičov (spolu s dopravnou námestníčkou, ktorá ho podporovala), ktorí začali tvrdiť, že je nanič, že je to na neúspech odsúdený projekt presadzovaný boľševikmi a podobné drísty. Bili sa do pŕs, že zastávky budú hlásiť sami:-). Vtedajší primátor Hofbauer im vyhovel a odštartoval tak anarchiu v DP.
frenky> nemas nahodou na mysli linku 377 namiesto tej 372? lebo na nej kazdy den jazdi 3703 z linky 33/7
Reakcia na: d3k0 #6466:
Však dispečer tam bol celý deň, ale to bol jediný človek, ktorý tam nerobil čo mal.. Zapletal sa snažil autobusom vysvetliť, nech čakajú na trolejbus, ale vodiči nevedeli kto to je.. A dispecera nič také netrápilo 🙂 Zobudilo ho až to lámanie ceduliek, zberačov atď.
dnesna 22>1013,1011,1066 a este drobnosti>371>1093, 372>3703
Preco jazdili busy na 201 a 202... Nuz preto, ze dibusti zase tak riadili dopravu, ze napr. vsetky 201ky co isli z Hl. st. a z Rajskej pokracovali (samozrejme jedna za druhou) na Dolne hony, cize v meste nezostala ani jedna... A vobec - aj na Hranicnej bol dobry xaos akonahle to zacal riadit dispecer 🙂
Dokoncenie vypravy linky c.93:

93/8-4311 (SS-404)
Dnes okolo piatej bolo možné vidieť autobusy na linkách 201 a 202. Bolo to asi tým, že trolejbusy po skončení výluky boli na trati nerovnomerne rozmiestnené, tak autobusy končiace z linky 708 použili ako náhradu.
mk24: Linka c.102 nikdy zrusena nebola len sa zaviedol system cislania podla mestskych casti a tak linka c.102 bola precislovana na linku c.37. Mas pocit ze by si dakedy slapal pesi zo Zahorskej Bystrice pesi do centra Bratislavy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.