ked je l. 16 potrebna preco potom chodi poloprazdna az prazdna? studenti z TnUAD v Zablati si stazuju na spojenie, konkretne aj na sihot a l.16 by sa vpodstate nezrusila len by sa ten spoj presunul tam, kde je to naozaj potrebne a nie tam kde vozi vzduch
? ale ja nie som rad, lebo jazda v našich je adrenalínovy šport. potrebovali by sme minimálne 100ku vozov aby bol vozovy park na nejakej tej pomyselnej hranici unosnosti. viem ze do konca roka 2006 mali dojazdit stare B732, potom to bol rok 2007 a je už rok 2008 a stale clovek mrzne v červeno bielej KAROSE a pozera sa na cestu pod sebou a caka kedy vypadne za jazdy ? Ikarusy , ktore nepresli GO su na tom rovnako a zial po GO je ich tusim len 5 z 27
pokiaľ si si všimol, tak trať električky už nefiguruje ani v CP. Dôvod? Prerábka. Pokiaľ pracuješ, tak ako ja, tak toho času nazvyš veľa nie je. Už je to skoro hotové...
PS: určite to nebude tak, ako s Citelismi ? Ale všetko chce svoj čas, toto nie je totiž záležitosť jedného človeka.
neviem, možno sa mýlim ale v TN máte 2 Ikarus 280.87 však. Košický DP ich mal nedávno záujem kúpiť, lebo naším už ani netočia km, toľko toho majú najazdené, ale žiaľ neprešlo to predstavenstvom, ktoré presadzuje len nové busy a tak máme TEDOMY ?
l-16 je potrebná...ved robi len 2 spoje denne...l.16 nechaj je potrebna...ti ludia bi sa nemaly ako dostat do roboty/z roboty. Tu l.16 nechaj...Zrychlene spoje na l.15, bi som bral....alebo aspon taketo nieco:
Odchody z SAD:
14.05(zrychleny), 14.30 , 15.05(zrychleny), 15.35, 15.35(zrychleny), 16.05, 16.15 (zrychleny) a 16.40...a potom uz z intervalom asi kazdych 40-60 min.
heh taky planek ti mozem spravit aj sam, oskenujem ti mapu, trat tam uz mas, len zastavky ti zakreslim:) neni na tej trase nic vynimocne co by sa dalo zakreslovat...
bohuzial musim s tebou suhlasit aj ja. este doplnim k tej l. 28, kapacita je tam asi dostatocna kedze vidno aj klb na tejto linke, horsie je to uz s poctom spojov:( TN potrebuje aspon 5 klbakov a tie prednostne nasadit na l. 1, v spicke by som tam dal asi vsetko klbove a potom na l. 8 a 15, na l. 15 by mozno aj nebolo zle zaviest poobednajsie zrychlene spoje. zrusit l.16 a namiesto nej by myslim viac posluzilo keby ten bus co na nej chodi isiel radsej zo Zablatia od TnUAD a az na Sihot ako l. 13.
no a do kubrej je vecer spojenie dobre, horsie to uz je pocas dna, resp. rovnake ako aj vecer, napriek tomu ze na tento smer je OZC Max, obytne casti Pod Sokolice a Pred polom a "dedinky" Kubra, Kubrica a navyse vela Juzanov chodi za oddychom pocas vikendov do Kubrice, resp. na kyselku. kedysi l. 1 do Kubrej 2 spoje za hodinu, teraz 1. ale je problem potom s intervalom, keby mal byt hustejsi bolo by problem zosuladit ktory spoj len na stanicu, ktory do Kubrej a este sulad s l.1 a navyse aj neprehladne.
co sa tyka Sihote je podcenena aj pocas prac. dni poobede, l. 8 raz za hodinu, to je smiesne. a pocas vikendov l. 8 posledny spoj z Juhu o 20.50 tiez slabe, este jeden pridat. na l. 1 v "x" pridat jeden spoj do tej hodinovej diery co je okolo 19-tej. ved vtedy cestuje vela ludi z mesta, uz som to pisal aj na mesto, odpisali v zmysle niecoho takeho ze vsetko zohladnia v buducom CP:D ...celkovo vecerna premavka v TN je otrasna, za priklad davam Zilinu kde l. 4/14 maju cez vikend celodenny interval 20 min. a tym celodenny myslim az do 22.30 a takisto aj v "x" vecer. u nas o takom niecom mozeme len snivat.
To si dobre napisal..ze je mala kapacita liniek...Vies SAD chcela hned obnovit voz. park, ale ako si to nedomyslela....postupne bravali ikarusy a nahradzali ich karosami.....z 10 visokokapacitnych busov teraz chodia uz len 4. Ale vies, je nedostatok busov, a sad-ka drzi v garažach "dva pojazdne vysokokapacitne" ikarusy.....to je tak....aj na posilu na hokej kedisy chodily z JUH 1, a z JUHU 2... 5 autobussov...(4 karosy a jeden klb)......no vies...pocet ludi ktori chodi na hokej sa stupnuje...a uz chodi len 1 karosa...a aj to len cez prac. dni..a nieje to posila len linka 8...ktora ide o 16.35 z JUHU II.
Takže v TN nič nové: žiadne nové busy MHD, stránka SAD Trenčín čím ďalej aktuálnejšia a čím bližšie viac v prestavbe....vláčiky R Sihoťár a R Južák I. premávajú naďalej, pričom linky 8,15 či 28 trpia nedostatočnou kapacitou a intervalom v určitých časoch. Linka 1 sa z veľkomestského spoja stáva po 19.00 iba obyčajným "vidly"busom. Nehovoriac o úžasných 2 resp. 3 spojoch na Juh II medzi 19 a 22 hodinou.
Sihoť je po 21:56 v "a" stále nedosiahnuteľná, opačne sa po 21:47 človek nedostane, ale zato má bohatú nádielku o 20:45 a 20:47 a 20:54 a 21:02. Keď za 17 min idú 4 spoje, ale potom len 21:17 a 21:47. A nič viac.
Ale Kubra má luxusné spojenie v "a" 21:18 a 21:35 a 22:18 a 22:35. Síce opäť žiadny dokonalý preklad, ale po 22:00 hneď dva spoje, čo nemá žiadna mestská časť!
jeden crsw jazdi z ilavy 15.40 s prichodom do TN 16.15 EC TN011CM to je hornansky spoj-robila ju svetlozelena karosa. Myslim, ze aj druhy hornansky vymenili za crsw-tmavozelena karosa.
dalsi crsw je na linke TN 7.10 do dubnice, to je ten isty voz co robi spoj o 17tej do dolnej poruby, ale EC neviem
K tym crsw. Ved to je jednoducha logika prezentacie nasej SAD. Tam kde chodi najviac ludi treba nasadit nove busy nech vidia ze sa vozovi park skutocne obmiena. S tou kapacitou do uz nedoriesili. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Sihoť je po 21:56 v "a" stále nedosiahnuteľná, opačne sa po 21:47 človek nedostane, ale zato má bohatú nádielku o 20:45 a 20:47 a 20:54 a 21:02. Keď za 17 min idú 4 spoje, ale potom len 21:17 a 21:47. A nič viac.
Ale Kubra má luxusné spojenie v "a" 21:18 a 21:35 a 22:18 a 22:35. Síce opäť žiadny dokonalý preklad, ale po 22:00 hneď dva spoje, čo nemá žiadna mestská časť!