No dnes sú Noviny bez obsluhy MHD úplne, vtedy mali priam luxusný interval na tej L10. Skôr by stálo za úvahu začleniť do MHD aj linku PAL TN-Soblahov, ak by sa obec vedela dohodnúť na tomto systéme. Prinieslo by to obojstranné výhody: Soblahovčania by jazdili v rámci MHD a mohli by využívať PCL a pod. Ktovie. Možno raz.
Niekoľko zaujímavostí z CP MHD 12/1992:
- v rámci MHD existuje linka "Zamarovce" trase ex L4. Premáva iba v "x" a "c", ale oproti L14 má dosť spojov.
- linka 17 má interval na úrovni 30-40 min, ako doplnok k L1 najmä v čase medzi 07:00 - 16:00, a má jednej spoj aj v "a"
- linky 7,9 a 19 majú spoje aj po 20:00 v "x" (účelové robotnícke)
- k TOS zachádzajú aj linky 3,8,13,17,22,23
- linka 10 je skrátená po železničnú stanicu, s intervalom 30 - 50 minút i v "a" je treťou najčastejšou linkou po L1 a L2.
- linka 8 má poobedný interval 20 min medzi 14 - 19:00, na Sihoti narušený zachádzkou niektorých spojov k TOSke
- po 22:00 premáva v "a" L1,2,3,6,10,11,13 aspoň jedným spojom
- nočná linka X je v premávke denne, na okružnej trati, ktorá okrem prvého a posledného spoja je identická. Zaujímavosťou je prejazd zo Sihote IV do Kubry a až následné pokračovanie na žst
- L20 má ranné 2 spoje do LOT
prezeral som to, žiaľ archív je poškodený. Takže PD 2001 je stratený. Ale zato som vyhrabal CP MHD,PAL,DAL TN+Tr.Teplice 1992! Knižný, aj s mapou MHD. Prescanujem a prepošlem.
Všetko najlepšie k meninám, Juraj. Hlavne veľa úspechov v práci a presadenie dobrých nápadov. Rovnako všetko naj môjmu kolegovi, bratovi a všetkým Jurajom vôbec ☺ ☺
3 až 4 vozidlá, ale výpravu mali kombinovanú na 3/13. Tú plastovú tabuľu som videl aj ja, to sú originál pôvodné od Krieger reklama. Kvôli tomu, aby sa otočil aj kĺb v Záblatí, je tam vybudovaná pekná otočka. Rovnako super otočka je aj v Istebníku v smere na Hrabovku, ale MHD tam nikdy nechodila, hoci práve vtedajšia neexistencia tejto otočky bola dlho tým pravým dôvodom, prečo L9/19 končili všetky v AOZ-tke.
zaráža ma, že sa v pravidelnej aj víkendovej prevádzke ukazuje vozidlo #07, ktoré má odmontovaný zadný, a možno aj ostatné transparenty. Behá s jedinou tabuľou vpredu - otrasné, sám som musel dobehnúť až dopredu a pozrieť sa, čo je to za linku. Cez víkend más SAD v premávke 16 vozov, ďalších 23 je v "zálohe". Keby sa jedná o "x"-špičku, už to nejak prekúsnem...prečo mu zatiaľ nedajú aspoň normálne tabule? Veď ich je na závode dostatok po všetkých vyradených... ?
Včera som šiel s TESCOBUSOM, smerom do TESCA (Laugarícia) bere iba pre nástup, smerom z TESCA iba pre výstup tomu, kto si zazvoní. A stál aj pri TESCU aj pri Laugaríciu, dokonca sa točil k TESCU dvakrát. Išiel preplnený (16,00 hod.) asi preto, že je zadarmo a chodí veľa ľudí z Tr. Turnej, z Belej, z prímestkých spojov. ?
Skus to nahlasit tomu OC. V BA bol podobny problem s kyvadlovkou do Shopping Palace a po par staznostiach (adresovanych nakupnemu centru) to zacali riesit s dopravcom a dnes uz je poriadok..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
- v rámci MHD existuje linka "Zamarovce" trase ex L4. Premáva iba v "x" a "c", ale oproti L14 má dosť spojov.
- linka 17 má interval na úrovni 30-40 min, ako doplnok k L1 najmä v čase medzi 07:00 - 16:00, a má jednej spoj aj v "a"
- linky 7,9 a 19 majú spoje aj po 20:00 v "x" (účelové robotnícke)
- k TOS zachádzajú aj linky 3,8,13,17,22,23
- linka 10 je skrátená po železničnú stanicu, s intervalom 30 - 50 minút i v "a" je treťou najčastejšou linkou po L1 a L2.
- linka 8 má poobedný interval 20 min medzi 14 - 19:00, na Sihoti narušený zachádzkou niektorých spojov k TOSke
- po 22:00 premáva v "a" L1,2,3,6,10,11,13 aspoň jedným spojom
- nočná linka X je v premávke denne, na okružnej trati, ktorá okrem prvého a posledného spoja je identická. Zaujímavosťou je prejazd zo Sihote IV do Kubry a až následné pokračovanie na žst
- L20 má ranné 2 spoje do LOT