nemal som na mysli kvalitu sluzieb v BB, to s tebou suhlasim v akom je stave v BB ? . Mal som na mysli vtedajsiu debatu o zruseni TBUSov a vykonavanim prepravy SAD ZV.
Na vytvorenie prekladaného taktového grafikonu hádam nepotrebujem prikladanie karov tu ale objednávku mesta...
Integráciu nočného spoja do predplatného by som privítal, ale opäť ide o objednávateľa (mesto) by som povedal.
Vete "Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet" nerozumiem. Aká je výhoda dvoch pásiem?
no najlepšie by bolo nič neprikladať. To je jasné, ale vidím aj pozitíva tohto systému a priznám sa, že minimálne v začiatkoch sa mi pozdáva (na úpravu CP, ktorú vidí nielen milan a Juraj, ale asi všetci, čo si zbežne dajú kombináciu L23+28). Čo sa mi ale veľmo nepozdáva je, že PCL neplatí na linku 50. A to je zbytočná diverzifikácia opäť, lebo ak MHD tak MHD. Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet. Chodím nočákom často (častejšie než dennými linkami), a chodia celkom dobre vyťažené tie spoje. Myslím, že keby na nich platí aj PCL, nočáku by to len a len prospelo. ?
Ja si teda dovolím za seba, zdá sa, že vášne pominuli ? :
1) Ja nemám pocit, že si zásadným obhajcom nástupu dvomi dverami ale že si zásadným obhajcom prikladania karu tu aj v prípade časového predplatného, čo je podľa mňa ohavná zvrátenosť a na sledovanie vYťaženosti sú iné, užívateľsky priateľskejšie metódy.
2) Milanovi005 zase vyčítam, že obhajuje prebujnelú sieť liniek a bojuje proti časovému predplatnému s odvolaním sa na špecifické miestne podmienky. Mám dlhodobú skúsenosť, že odvolávanie sa na miestne špecifiká nikdy a nikde neviedlo správnym smerom.
áno, treba vedieť objektívne zhodnotiť, čo pomôže a čo nie. A doplním, že treba vedieť oceniť aj pokrok (tak ako som sa pokúsil v dekádach) a zlepšenia (hoci sa vždy dá aj lepšie). Netreba hneď povedať, že je to zlé (nástup 2 dvermi), aj keď sa dá lepšie.
Moja otázka k niektorým jednotlivcom: z čoho stále usudzujete, že som absolútnym obhajcom nástupu 2 dverí ako najlepšieho riešenia na svete? ? Niektoré príspevky mi tak pripadajú...
bolo to myslenené na tú druhú časť: "nikoho netrapi, ci su platne tarifne vybaveni" - čiže ak v Prahe nie sú ľudia informovaní, na rozdiel od teba, revízora to trápi vždy - aj v TN a asi aj v (žiaľ) najhoršej prevádzke - BB. A riešilo sa presne to, že u nás je nástup 2 dvere plus, a nie naopak. Ja osobné invektívy za názor druhého nepoužívam.
Re #3822 Kutil: aj ty by si občas mohol čítať novinky a pár príspevkov nižšie. Že budú automaty atď bolo už draxterom pekne spracované dávnejšie. A irizar to isto čítal. ?
Reagujem hromadne, ked sa raz za cas dostanem k imhd. Ak medzitym na dany prispevok reagovane uz bolo, budte ku mne tolerantni a nejak prehryzte, ze reagujem na uz reagovane. Tak to budem robit aj nadalej. Ak to nie je akceptovatelne, samozrejme je mozne ma zabanovat, pripadne slovne poziadat o neprispievanie na TN IMHD.
Ad "moja prazska informovanost" - ak to mam pochopit ako sarkasticku poznamku na to, ze nie som z TN - precitaj si v #3836 o tom "obmedzeni vlastnym mestom".
Zabudol si dodat, ze ti isti kritici, co obcas rypu do TN a BB, obcas rypu aj do BA, KE, PO, ZA a inych miest. AK JE DO COHO RYPAT. Naopak, obcas pochvalia nieco aj v TN, BB, BA, KE, PO, ZA a inych mestach. AK JE CO POCHVALIT.
Nad MHD BB sme mudrovali a mudrujeme doteraz, pretoze je najhorsia na Slovensku. Dokonca sme rypali aj do Juraja, ked sa mu zavedenim hyperspravodlivej tarify (velmi podobnu mate aj v TN), podarilo vyhnat za 7 rokov 50% cestujucich z MHD do aut. Rozdiel medzi TN a ZA je v tom, ze zatialco v ZA bolo predtym nastupovanie vsetkymi, v TN len jednymi, cize zavedenie toho isteho systemu bolo pre Trencin upgrade a zatraktivnenie MHD, zatialco pre Zilinu downgrade a odpudenie ludi od MHD.
Ak ti vadi, ze na TN forum prispievaju aj ludia z inych miest, uvedom si, ze prave oni mozu mat tie skusenosti odinadial, ktore nikto z miestnych nema. Ze to, co v jednom meste nejde a nikdy neslo, v inom moze roky fungovat. Ludia, ktori sa zaujimaju MHD, ale ich pohlad je obmedzeny tym, ze poznaju len svoje mesto alebo len svoj region, nedokazu "prekrocit svoj tien" v navrhovani novych zlepseni pre svoju miestnu MHD.
(priklad: Draxter netusi, ze vo vacsine nasich IC sa hlasi live, pretoze cez Trencin jazdia len take IC, kde je to vopred nahrane.)
Rozlisujte prosim konstruktivnu kritiku a kydanie kverulantov. Nie je to to iste a poznate to tym, ze kverulant vie, ako by to on chcel, zatial co konstruktivny kritik vie, ako by to malo byt, preco by to tak malo byt a z akych dovodov a pre koho je jeho navrh lepsi ako sucasny stav.
Dobre rano, stara mama. Okrem IC na trati Kosice-Zilina-Bratislava-Wien maju vsetky ostatne IC aj EC v celom ex-Ceskoslovensku hlasenie "live" pomocou sprievodcu, a to v troch jazykoch: cesky (slovensky), anglicky, nemecky. Niekedy sice maju priserny prizvuk, ale vzdy to odhlasia aspon v JEDNOM z tych dvoch cudzich jazykov. Koniec koncov, sprievodca vlakov vyssej kvality je POVINNY vediet sa dohovorit v Nj alebo Aj, najlepsie v oboch.
Viem, k vam do TN ine nez kosickobratislavske IC nejazdia a do BB nejazdi ziaden, tak si live hlasenie v cudzich reciach nemohol zazit.
nikto nič nerieši pre tvoju pražskú informovanosť. Stav je daný, a sme radi že je! Si asi zopár desiatok príspevkov pozadu oproti tomu, čo tu niekto "teraz rieši" ?
Denne vidam v Prahe stovky cestujucich, ktori vojdu do busu a nic nikam neprilozia a nic si nestiknu. Predstav si, okrem revizora (ktory to ma v popise prace) nikoho netrapi, ci su platne tarifne vybaveni. Co teraz riesis?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr