Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #3694:
narazovo sa stane, ja som napr. siel spojom 15.20 na L1 v nedelu a slo naozaj minimum ludi, nikto nestal a ani vsetky sedadla neboli obsadene po celej dlzke trasy. Mozno ta 17.20 sla plna z nejakych vynimocnych dovodov, lenze to nasadenie klbu cez "a" si efektivne neviem predstavit. Po hodine na L1 by sa otacat nestihal a na ktorej inej linke by jazdil? myslim ze je lepsie ked je viac solo busov. Mozno by stalo za uvahu, aspon poobede posilnit vikendovy interval na L1/11 na 20 min. nasledovne X:20(L1) 40(L1) 55(L11) - Juh
X:15(L1) 38(L11) 55(L1) - Kubra a mozno by sa tym vyriesilo viacero problemov, ale to by sa museli zasa uplne prestavat vypravy, prip. na ukor ineho smeru, kde by sa dalo ubrat?!
Cez víkend som videl na L1 voz #33, z Juhu o cca 17:20 hod, ktorý bol totálne natrepaný. Asi by sa cez víkend zišlo pouvažovať nad kĺbom na L1, kopec južancov cestuje do MAXu, avšak interval 60min tam je málo.
Reakcia na: S499.1023 #3692:
toto nie je úchylná aplikácia EMtestu, EMtest naopak s týmto nič nerobí, ale VÚD alebo iní, ktorí robia tieto vyhodnotenia to takýmto spôsobom robia... nie všetko je iba EMtest ❗
Reakcia na: VLK #3691:
Ja hovorím už dávno, že karty a najmä Emtrest s jeho úchylnými aplikáciami sú záhubou verejnej dopravy na Slovensku...
Reakcia na: radob #3690:
nie je úplne pravda, pretože je možné spárovať nástupy tých istých kariet, totižto vo väčšine kde ráno nastupuje a kde poobede vystupuje, jedná sa o tie isté zastávky, čiže už týmto spárovaním vieš zistiť maticu prepravných vzťahov cestujúcich. ?
Reakcia na: draxter #3667:

čo sa týka kvázi evidencie, mala by význam keby sa šaškovalo s kartičkami aj pri výstupe. Inak je súčasná evidencia úplne na nič, lebo ani pánbožko so všetkými svätými nevie, kde ktorý cestujúci vystúpi, takže obsadenosť vozidla sa dá určiť tak či tak jedine za použitia krištáľovej gule. Práve preto považujem šaškovanie a pípanie s kartičkami naktorých je aktivovaný mesačník za nezmyselnú buzeráciu. No čo iného by vedeli vymyslieť tí, ktorí žili v presvedčení, že najväčšie tržby bude mať SADka keď cestujúci budú platiť za každú jazdu osobitne.
draxter: V tom čase aj na prímestských linkách jazdili autobusy, len v rámci mesta Trenčín. Napríklad Žel.st-závod TOS, Kubra, Zábranie-Žel.st. atd.
Reakcia na: draxter #3687:
Mám len tento zoznam liniek. CP sa tam nenachádzal. ?
Reakcia na: brefos #3686:
pripravím teda mapu z tohto roku. Nemáš náhodou CP k tomu dátumu?
Stav liniek MHD TRENČÍN ku dňu 26.mája 1963
08801 Miestna doprava v Trenčíne
Trať č.1 Soblahovská ul.-Kubra-Kubrica
Trať č.2 Trenč.Turná-Trenčín-Sihoť-Kubra-Trenčín
Trať č.3 Záblatie-Trenčín-Kubra, závod TOS
Trať č.4 Zamarovce-Trenčín-Kubra, závod TOS
Trať č.5 Soblahovská-Trenčín-Odevné závody
Reakcia na: draxter #3650:
Podarilo sa nieco zistit o tej 85 ?
Reakcia na: ed #3682:
Alt + 132 rieši tvoj problém ? .
Reakcia na: S499.1023 #3679:
Inak sa ospravedlňujem kôrkovi za jeho zámenu s dragsterom ? . Čiže beriem späť svoje slová, že si dobrý právnik, to bolo o kôrkovi ? .
Reakcia na: kvorka #3681:
pamaetame 🙂. istu dobu som nou aj chodieval, mam v zivej pamaeti tie cesty, aj vodica, ktory nou chodil, bol to kapanek nervak 😉
Pamätáte si niekto ešte na kĺbovú Karosu C744, eč NM-577AJ, ktorá zvykla v špičke premávať aj na trase TN-NM (Stará Turá)? Vyradená bola v lete 2006.
Reakcia na: S499.1023 #3679:
presne ako zo socíkom: chce to čas, vývoj ide dopredu, takže ani tento systém tu nebude večne. Ja si myslím, že nie je sa čoho obávať, momentálne to účel plní, a som presvedčený, že sa o nejaký čas zase posunieme dopredu. Ani demokraciu sme nemali hneď (hoci demokracia je najhorší systém vlády, ale lepší zatiaľ nikto nevymyslel - Arsitoteles).
Reakcia na: draxter #3678:
To zastávanie sa trenčianskeho systému je obdobné, ako zastávanie sa socíku 80. rokov s argumentáciou, že už to bolo lepšie ako v 50.
Argument s presnou evidenciou je len zástupný, keďže absolútne presná evidencia nemá žiadny význam.
Mne to ako šikana cestujúceho pripadá, vedie to k záhube a sockovitosti MHD.
Zlatý DPB s jeho plesnivými autobusmi a nástupom všetkými dveremi bez prikladania karu tu!
Reakcia na: S499.1023 #3677:
už trochu aj pouvažujte, že to nie je môj výmysel, ale zastávam sa ho z uvedeného dôvodu. Vôbec si nemyslím, že je to šikana cestujúceho. Áno, mohlo by byť inak, mohli by byť označovače aj pri zvyšných dverách (najmä v kĺboch). No ako povedal Papyr, v porovnaní s tým, čo tu doteraz bolo 12 rokov je toto jednoznačne dobré riešenie. Takže progres tu je vidno (na rozdiel od BB), a to hádam po všetkých stránkach (vozidlá, platby, nástup, ešte ten CP by sa zišlo).

Samozrejme podporím akékoľvek zlepšenia a návrhy (ako vždy doteraz) a to nielen ohľadne nástupu, ale aj širšom uplatnení mesačníkov (validity on night line) atď.
Reakcia na: draxter #3667:
Kristepane, načo ti je PRESNÁ evidencia? Nemáme váženie, štatistiku, zákony veľkých čísel a podobné veci? Presná evidencia je podľa mňa extrémne škodlivá a zbytočná úchylka, ktorej sa ťažko zbavuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.