Ahojte! Nahodou som nasiel na internete celkom zaujimave zobrazenie autobusu Karosa (vraj patri k MHD TN). Bohuzial je tam len jeden model. Neviete o tom niekto nieco viac? Bolo to pocas nejakej akcie, pripadne ako sa to robi? http://www.virtualtravel.sk/index.php?view=pano&pid=1220
možno s novými busmi sa aj vodiči polepšia. Teraz posledne nočák meškal 10min, ale trasu zamosty nevynechal...takže hádam sa nabudúce dočkám aj včasného odchodu a bude to ok. ?
trochu som sa pousmial nad touto vetou: SAD TN robí trochu viac...Juraj aj občas niečo napíše aj na fórum...:D to malo akoze vystihnut co robi SAD pre nasu MHD? ale co sa mi paci, a to asi pochadza z Jurajovej uvahy a vzdy som to chvalil ze sa v TN zacali busy oznacovat zltymi cislami, alebo aj to ze sa organizuju nejake tie podujatia, rozluckova jazda a pod.
-nasi vodici mesto sice poznaju ale na nocaku chodia vodici ktori su cisti anarchisti a ich sa tyka aj svojvolne menenie si trasy a takisto aj to nezastavovanie na zastavkach a aby som draxtera trochu poopravil na L17 som zazil aj to ze vodic nezastavil ani ked ludia zvonili a dalsi raz zastavil ked ludia zvonili ale namiesto zastavky soblahovska 49 zastavil uprostred krizovatky Soblahovska/Dlhe Hony:D uz som s tymito vodicmi dlhsie nesiel, mozno sa zmenili ale ked citam tie neustale staznosti na nocak, tak asi nie. U nas by vela spravilo to keby si SAD uz vodicov trochu zoberie "do tanca"
Urcite netvrdim, ze SAD TN a SAD ZV su podobny dopravcovia, bozechran. SAD TN o niekolko tried vyssie, len tie znaky, ktore som vymenoval som pokladal za vysadu Bryndza Lines.
no myslím si že prirovnanie k SAD ZV je dosť prísne a neobjektívne, aj keď spoločné znaky sa objavia. Porovnám to trochu (keďže viem o čo ide):
SAD ZV má vždy kopec vyhlásení o tom čo bude a ako to "naozaj" je a prezentuje sa všemožnými klamstvami a polopravdami v médiách.
SAD TN takéto veci nerobí.
SAD ZV zváža šroty z celej ČR a dáva si ich zaregistrovať (ak to vôbec inde) doma. Nevlastní žiadny NP bus.
SAD TN kupuje nové autobusy. Z toho je 6 komplet NP a 5 čiastočne (LE).
SAD ZV nerobí nič pre zlepšenie dopravy. Všetci strkajú hlavu do piesku.
SAD TN robí trochu viac (nerátam autobusy, tam je to jasné). Juraj aj občas niečo napíše aj na fórum, čo by sa Adrianko asi neodvážil (ak by prešiel registráciou ? )
SAD ZV má problém s vodičmi, ktorí nepoznali mesto BB a robili a robia si čo chcú (samozrejme nie všetci). SAD TN má ten istý problém. Spoločným prvkom sú preto nezastavovania (ale v TN keď potom stlačíš zvonček, tak ti ozaj zastaví, v BB sa ti môže stať že ti ešte vynadá). Nočák L97 a 98 v BB a nočák L50 v TN má svoje spoločné znaky, a to aj porušovanie trasy. Musím však povedať, že v decembri čo som šiel nočákom 4 razy, ani raz nevynechal zámostie, a počnúc vozom #41 a #06 už chodia s transparentmi, takže problém s označovaním #83 a #85 odpadol (niekedy sa váľali tabulky aj pri sedadle, mám aj foto, ale tam kde mali byť neboli).
Neviem ako u SAD ZV, ale CP v TN urobili odborníci, a bol nafigu. Trochu sa upravil, ale stále to nie je nič prevratné, hoci by chcelo len málo. V BB sa ničoho ani nedočkáme, tam je to vďaka MsÚ v p...oriadnej diere. V TN sa sľubovalo od decembra, ale to je vecou mesta čo si schváli. Preto najbližšie sa idem obrátiť tam. ?
Ako tak pozeram, tak veci typu nezastavovanie na zastavkach, NEUSTALE predcasne odchody a jazdenie nocaku ako vodic chce su specialitou viacerych SADiek.. som myslel ze taketo moresy (hlavne ten druhy) vyvadza len SAD ZV ?
no dnes a včera to už vyzeralo lepšie s tými transparentmi, aj #03 išla ako má...tak neviem či zásluha nejakých vylepšení alebo len náhoda u polskje transparentowe displeje. Nevidel som všetky crossy, ale tie čo boli mali číslo aj zboku. ?
Panebože, vážený dopravca, SAD Trenčín, hovorí ti neičo táto povinnosť?
§ 8 ods. 1 písm. j) zákona č. 168/1996 Z.z.:
"Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu (§ 4) povinný informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie."
Veď prechod na euro je známy, termín tiež, tak akoto, že nemáš novú tarifu na svojom webe?
mňa najmä sklamal ten CP od decembra 2008...stále sa hovorilo, že zmeny budú od decembra. Ale aké? Veď zmena tu nie je žiadna:
Iba sa opäť zaviedlo to, čo kritizovali všetci (okrem milana ? ) a to že L1 v podobe 1+22 bola totálna blbosť. Najmä keď si spomeniem že mesiac to nebolo ani v CP označené, že ktorý bus ide kam ? Potom na môj podnet aspoň mesto skontrolovalo tie "kváziCP", ale: stále sa chodí s predstihom na posledných spojoch, nočák ľubovoľne vyberá svoju trasu, ako aj čas (viď posledné príspevky) a vodiči na niektorých B732 tieto ani neoznačovali ako treba a označníky boli tiež dlho v "aktuálnom" stave z roku 2002, niektorí vodiči sa správajú akoby zastávky boli na znamenie (najmä Pod Juhom, kpt. Nálepku, ale aj Električná či Soblahovská - toto sú jednoznačne mínusy SAD.
Potom mesto akosi ten CP nevníma alebo ako je to možné, keď môže 2 roky chodiť L23 a L28 po sebe bez toho, aby si u dopravcu objednalo zmenu. Tento rok sa mal prehodnocovať grafikon, ale to by si niekto muel všimnúť odchody x:45 a x:48 u L18 a 8, hodinové diery nielen v "a" ale aj v "x", a to nie do Záblatia, ale na Sihoť a Juh! Taktiež ranná fuga 07:00 až 07:40 na GSV je ukážková. A nehovoriac o zmenách CP a kontrole dodržiavania. Toto sú absolútne zase chyby mesta, že taký CP schváli.
Ešteže mám nascanovaných zopár lístkov s unikátnymi predstihmi cca 3-7 min na posledných spojoch (najmä L1,2,50) a som zvedavý na reakciu potom. Lebo MHD je v TN (okrem nových busov) stále tam, kde bola. Hoci sa robia zmeny vpred, nie sú dostatočné k tomu, čo sa doteraz nerobilo vôbec. Najmä ma s....srdí, keď viem že mesto uhradí stratu za 10 min meškajúcu L50, ktorá ešte k tomu vynechala celé zámostie a šla neoznačená, ako sa na #83 väčšinou "patrilo". ?
ale tlačíme ? . Poviem ti narovinu, že aj to málo čo sa mohlo skontrolovať svojho času a kritika na SAD je vecou len určitých ľudí, ktorým nie je jedno čo sa v MHD za peniaze nás všetkých deje. Lebo je tragédia ak chodia busy po sebe. Pritom aj drobné zmeny v súčasnom CP by ho kaptapultovali na otpimálny, zrušiť to more prejazdov, urobiť preklad...ja nechápem ako môže ísť L23/28 1 minútu po sebe rovnakým smerom a potom hodinu/dve nič...
Na druhú stranu som rád že sú tu mesačníky, aj nástup ďalšími dverami. Síce neskoro ale predsa. Dokonca si myslím, že by sa mal a mohol urobiť nástup všetkými dverami...otázka cenotvorby je tu tiež dôležitá, ale nevidím zatiaľ žeby niekto nadával na to, že tu budú mesačníky. Pokiaľ som čítal posledné strany, tak sa to len a len chválilo. Mne sa jedine nevidí tá cena študentského mesačníka. Ale veď uvidíme. ?
zatiaľ som nevidel kompletný cenník, takže neviem, či ti dať za pravdu ale neverím, že bude jedna cena pre všetkých, v článku boli ceny prezentované ako "základné", čiže obyčajné...
Osobne ma to zaráža, ako mnohí vykrikujú, že by sa mohla doprava polepšiť, priniesť zmeny, a keď prídu zmeny, tak hneď tí istí hučia, aké sú nedobré. Namiesto toho, aby boli Trenčania radi, že mesto sa rozkývalo k niečomu takému, čo ani BB napríklad nemá, nieto porovnateľné mestá, tak sa tu bude frflať. A čo sa týka cestovných poriadkov - máte volených zástupcov, prečo na nich netlačíte, ale iba nadávate na fóre?
cena tych mesacnikov to je asi vysmech ludom do ksichtu.
napr. pri dochodcoch, TZP by dotycny, ktory by dajme tomu cestoval len v "x" musel kazdy den spravit 5 jazd a este stale by ho to stalo tolko co s kartou. Takze dakujeme pekne za taketo vynalezy, dôlezitu ulohu tam hra to ze sa niekto bavi, tak ako aj s CP a inymi kravinami co sa robia a este ma za tu zabavu aj dobre zaplatene
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
§ 8 ods. 1 písm. j) zákona č. 168/1996 Z.z.:
"Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu (§ 4) povinný informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie."
Veď prechod na euro je známy, termín tiež, tak akoto, že nemáš novú tarifu na svojom webe?