-takze potvrdzujem 3. vodicku v nasej MHD, dnes na #74, sice na stanicu prisla s meskanim 16 min. na L1, ale niet sa co cudovat, boli v meste zasa zapchy a typoval by som aj za mostom nejaky kolaps lebo som videl L6 meskajucu cca 15-20 min.
Re #2848 draxer: cislo vodica nemusim ani typovať. vzdy robil naschvaly cestujucim. kedysi som kvoli nemu nechodil spojmi co robil pretoze nemal som vybavenu polovicnu kartu a istu dobu som pouzival celu, ale preukazku som mal a on mi vzdy odmietol dat polovicny listok, teda resp. nastavil v EMteste nieco tak aby neslo zobrat polovicny listok aj ked niekto stacil tlacitko 1/2 ale neslo to len ked siel ten dotycny vodic ked siel druhy na rovnakom buse dalo sa. a uz boli na neho staznosti aj na mhdtn.estranky.cz v disk. fore, cize je to popularny kus. taky sedivy, dlhsie vlasy, tlsty nie? a ma cislo tusim 5009
Dnes som s mojím kolegom zostal absolútne nepríjemne prekvapený. Cieľom bolo vyfotiť si zopár autobusov SAD Trenčín premávajúcich na linkách MHD. Vodič busu #04 na linke 20 sa zjavne neudržal, počastoval môjho ničnetušiaceho fotiaceho kolegu slovami, ktoré na našom fóre nemôžem ani napísať.
Takže vážený pán tučný, ktorý ani nevie prepínať transparenty naviac /ako som už neraz zažil na L21/, mal by sa naučiť, že nerobí traktoristu u JRD Opatová. Keďže takéto exemplárne správanie nám neušlo, budete môcť si "tučného nadávača" pozrieť aj vo fotogalérii z dnešného lovu.
Niektorí vodiči boli naopak veľmi potešení, a aj zakývali a pošpásovali. Pozitívne je, že už máme všetky harmoniky #51-54 a x21). A jeden "vepřový" bonus ?
parada! ? bolo na case, u nas sa veru na vsetko nacakame, len tak v skratke:
-najprv vyse 2 mesiacov na prichod Citelisov do TN od slubene boli pred Vianocami, odprezentovane boli 1.2.08
-clovek bol stastny z novych busov avsak klboveho Citelisu sa v premavke tak skoro nedockal...cakali sme dalsieho 1,5 mesiaca na zaradenie do premavky.
-po nejakych 2 mesiacoch v premavke sa mu pokazili svetelne tabule, alebo skor nejaky system, dalsie cakanie na opravu cca 4,5 mesiaca;-) a to este stale su vycapene v buse STOPky v azbuke. cize u nas v TN si musime na vsetko svedomite pockat
myslis "nove" crosswaye na PAL kde uz tristvrte roka nejdu transparenty pod zamienkou nejakeho zahadneho noveho systemu?
-no tak sa mi vidi ze SAD vysla zo zalozakmi na bubon, bude musiet asi pozicat z ineho mesta, pretoze podla toho co vidno po meste sa kazia "vsetky" 2 zalozne busy a nieje co posielat na zalohu
heh presne tak a to co si ty napisal myslim ze uz by v SAD zavarilo mozgy:D ale teraz slo o to ze #02 bola mimo premavky cca 2-3 tyzdne? cize to nemusel byt akutny presun ale napr. 1 den by sme este odpustili keby na garantovanom ide stara karosa ale potom uz to mohlo byt vyriesene ako si ty napisal, avsak nebolo. a este by bolo zaujimave cislo keby vieme kolko spojov do ulic nevyslo vobec kvoli porucham #85 takych 10 minimalne. a to preto ze SAd ponechala uz len 2 zalozaky a tie su permanentne v premavke a ked cosi vypadne uz to nieje cim zalohovat, najmä ak to je v spicke. #79 sa mala este do konca roka ponechat podla mojho nazoru
nedá sa inak, lež súhlasiť ? ? Príklad: NP bus na L18 sa pokazí. Iný NP bus ide negarantovane idena L23. Možnosti sú 2:
a) iný NP bus dokončí jazdu na L23 a presunie sa na L18, pričom záložná karosa príde na ďalšie spoje L23.
b) NP na L23 príde po dohovorenú zastávku, tam všetci cestujúci vystúpia do záložného busu a rýchlo sa NP bus z L23 presunie na L18, ktorej sa tak eliminuje aj meškanie.
Ja si myslím, že minimálne a) by u nás išlo, a keby sa trochu pohne šedou kôrou, tak aj b). Takto to funguje vo viacerých mestách, bol som toho svedkom vo Wuppertale a Frankfurte. Myslím, že i v Brne.
mne sa zdalo ze na spoji 14.00 L8 uz siel Citelis, ale niesom si isty. kvoli comu vlastne #02 nejazdila? zeby oprava tabul? stale ma vsak nadychna to, kolko jazdila za garantovane nizkopodlazne poradie stara Karosa. Juraj kedysi pisal ze toto je vec dispecera kde da ake vozidlo. ale ved takeho dispecera potom nakopat a poslat niekam...ked na L5,8,23 jazdi Citelis ktory nema ani 1 spoj garantovany a za #02 jazdi cely den stara Karosa, pritom v CP su tieto spoje oznacene "i". to sa potom na to da naozaj spolahnut. neviem naco poradie jednoho Citelisu nieje znacene, to mozu byt potom vsetky ked aj tak pohotovostne niesu NP-vozidla nasadzovane na garantovane spoje
súhlas. Ale o politike sem nejdem, hoci ? ...nástup ďalšími dvermi je v príprave, možno už od decembra. Uvidíme. Prestup by bol bonbónik tak veľmi potrebný. Nové busy sú a budú, takže problémy by sa mali vykryštalizovať do 2 rovín: kvalitný CP a dobrý vodiči. Uvidíme.
Podľa mňa to môže spraviť SADka aj sama bez mesta, veď mesto jej v cenovom výmere stanovuje maximálne ceny nie minimálne, takže ľahko môže spraviť predplatné jazdy napr. 10 jázd za 9,- Sk na DK, podľa mňa jej v tom nič nebráni
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
Re #2848 draxer: cislo vodica nemusim ani typovať. vzdy robil naschvaly cestujucim. kedysi som kvoli nemu nechodil spojmi co robil pretoze nemal som vybavenu polovicnu kartu a istu dobu som pouzival celu, ale preukazku som mal a on mi vzdy odmietol dat polovicny listok, teda resp. nastavil v EMteste nieco tak aby neslo zobrat polovicny listok aj ked niekto stacil tlacitko 1/2 ale neslo to len ked siel ten dotycny vodic ked siel druhy na rovnakom buse dalo sa. a uz boli na neho staznosti aj na mhdtn.estranky.cz v disk. fore, cize je to popularny kus. taky sedivy, dlhsie vlasy, tlsty nie? a ma cislo tusim 5009