Reakcia na: BB - Schuhu #2682:
WTF? Tak do p94e nech sa ujednotia. Na jednom serveri sa píše ako trolejbusy majú také a také plusy a inde ako sú drahé.Keď mesto nemá na trolejbusy tak sa vyhovorí na cenu 1km, no nespomenie iné výhody. Dokonca od jedného debila som počul, že trolejbusy spomaľujú dopravu, že ak sa pokazí jeden tak stoja ostatné za ním ? Navyše motor autobusu robí rachot jak zbíjačka, len o niečo menší a trolejbus len rovnomerný nerušivý zvuk a nulové emisie.
Robí niekde v ČR dopravu SAD s trolejbusmi vôbec? ?
draxter
L1* - cez víkend stačí 20 min, maximálne 15 min, keďže už L8 a L21 na Juh II neposielaš. A ako do Kubry? Pokiaľ by mala končiť na stanici, bol by som aspoň za jej predĺženie k MAXu, či už vo forme polookružnej linky alebo otočky na kruháči pri MAXe.
L2* - táto trasa je podľa mňa osobne najhoršia možná, a poviem prečo: kedysi chodila L12 na trase SAD - Perla - Karpatská - LOT. Mala aj pár spojov v "a". Ale chodila takmer nevyužívaná. Takže si myslím, že nezabezpečenie spojenia Biskupíc a Nozdrkoviec na stanicu je nedobré riešenie. Zamosy ide minimum ľudí odtiaľ busom. (dal by som číslo L12 ako bývalo).
L5* - ako sihoťár by som takú linku bral. Ale myslím, že interval 8 min a 10 min je veľa, ale keďže je to jediná poriadna Sihoťlinka, budiš 10/15/10/15//20. (nechal by som číslo L18)
L6* - podľa mňa je táto linka už za zenitom, pokiaľ nebude postavený druhý most a napr. zadom nevyjde aj na Juh, alebo nepôjde až k univerzite do Záblatia. Osobne si myslím, že 15/30/15/30-60//60 stačí.
L8* - ak uvedieš, koľko spojov pôjde až do Kubry z Juhu, potom poviem či stačí alebo nie. V zásade je to ex L22, takže ok. (nechl by som číslo L22) Myslím, že by stačilo 20/-/20/-.
L13* - okej. Možno aj doobedu nechať 30, presda sa ním vozia študenti na Univerzitu, a ak L1 nepôjde do Kubry, tak aspoň po Kubru viac spojov do hodiny o 1.
L16* - predĺžil by som na Sihoť, možno u niektorých vynechal stanicu na úkor TRENS.
L20* - okej.
L21* - zamosty by som ju nedával. Pekne po električnej buď do Biskupíc potom, alebo k Shopping zóne alebo na Juh. Je to špecifická linka, podľa mňa by mala ostať tak, ako je. Už má rokmi svoje postavenie.
L23* - okej.
Uvedený návrh by však v súčasnosti isto neprešiel pre 2 veci: spoplatnené prestupy (a nemožnosť nástupu všetkými dvermi) a nenadväznosť spojov. Možno niekedy v budúcnosti. V každom prípade snaha sa cení a každý návrh vítam, lebo vždy je na nejakej logike založený a prináša nové pohľady na vec.