Reakcia na: Solider #250:
Mohol by si mi vysvetliť, prečo by som dieťa nemohol oslovovať dieťa ? ? ? ?Čo sa týka blbosti alebo neblbosti kompetentných, navrhni vlastný grafikon, ktorý zaistí na žel. st. prípoje od vlakov všetkých kategórií v párnom aj nepárnom smere, do všetkých destinácií v TN a to tak, aby vlakom neutekali v prpade meškania a aby sa na ne nemuselo príliš dlhoˇčakať v prípade včasnej jazdy.
Táto úloha má podľa mňa len jedno riešenie - hustý intervalový grafikon a prestupnú tarifu.
kvorka
Čo sa týka liniek 1/11, 5/15, 8/18, 9/19, tak ide o linky substitučné, preto nevidím dôvod aby niektorá z nich bola zrušená. Zavedené boli práve kvôli Juhu I a II, a v prípade potreby je možné ísť ktoroukoľvek z nich na/z Juhu do cieľovej oblasti. Takže tu by som nič nerušil. L20 je robotnícky spoj, L16 tiež. Neviem aká je obsadenosť, ale asi sú potrebné...
Prestup by nebol odveci, ale pod Juhom určite nie. Po prvé, ide o zastávku "kváziô na znamenie, a nie je vôbec tak využívaná ako uzol. Ale určité zmeny sú nielen potrebné, ale i nevyhnutné.