siel som peso dolu juhom #39 sa rutila na spoji hore a pritom ju obiehala prazdna #74. ktovie ci nejaky vypadok. v poslednej dobe sa deju zvlastne veci, zeby nedostatok vodicov? napr. dnes na #81 som videl vodica z #87
ten návrh s tými zrýchlenými spojmi sa mi páči. L22 či L10,12,14, to je už len detail (aj keď L10 ja osobne by som nechal do novej Shopping zóny ? ). Tým, že by sa špeciálne spoje L1 dali do samostatnej linky, bolo by to prehľadnejšie, nakoľko táto linka by mala svoju presnú trasu bez potreby ďalších znamienok.
Pr. L22: Gen. Svobodu - otoč., Gen. Svobodu - rázc., Autobusová stanica, Gen. Štefánika, Gen. Štefánika - Merina a Kubranská ul. - BILLA. Odchody by boli 05:20x a 06:20x z Juhu, prípadne by tu mohol byť ešte jeden spoj 07:20x (miesto terajšieho 07:15). Spoje by mohli ísť po Električnej, a teda L22 by bol expres. Stálo by to za návrh na MsÚ.
tak vidis ale pouzivat sa nepouziva;-)
ja si na L4 pamatam ako prvu #75, potom dlhu dobu #33 a po prazdninach uz 84 tie robili na nu prejazd zo stanice zo spoja na L23 co pride 7.25. avsak L4 tusim jazdila uz pred zmenou v r. 2006 takze je dost mozne co pises
nooo pozor, linku 4 este pred novymi vozmi vykonaval stary voz, nepamatam si uz ktory, aj tak neboli ocislovane a on vzdy na hasicsku rano prisiel ako l.6, na hasicskej si prehodil tabulu na l.4 a siel ako l.4, takze plastova tabula l.4 existuje...
-zrejme natrvalo boli prehodene vykony medzi vozidlami #33 a 84, dnes som videl #84 na L4 absolutne neoznacenu linkovou tabulou len vpredu v euroobale list formatu A4 na ktorom som nestihol ani precitat co bolo napisane. je to celkom logicke, doteraz jazdili na L4 len vozidla s elektronickou tabulou, cize plastova snad ani neexistuje.
-dnes rano idem na zastavku Saratovska, ZŠ cca o 7.08 vozidlo #33 ktore malo ist na L11 nahodene prejazd a slo niekam "doneznama" takze radsej som siel v neistote L17 avsak zachvilu oproti sla #53 este s nahodenou L15 na L11 cize zasa klb na tomto spoji, ale celkom by ma zaujimalo co potom slo na L15:)
-vcera Zamecnik na #36.
-ku kvorkovej pripomienke, celkom dobry napad, podla mna by nebolo zle keby to bola aj L10 napriklad, alebo keby na tabuliach vypisovalo konecnu(Kubranska,Billa) a v druhom riadku zrychleny spoj, zastavky su aj tak nepodstatne. a takisto by mohol mat rovnaku trasu aj spoj L1 7.15 ako aj spoje 5.20, 6.20 az na to ze by vynechal este aj Aut. stanicu. posluzilo by to ako expresny spoj pre ziakov SOUs a ZŠ Kubranska
Predvčerom som sa rozprával s jedným známym pracujúcim v TRENS, ktorý do práce chodí bežne zrýchlenou L1. Nielen, že tieto zrýchlené spoje sú ľahko zameniteľné so spojmi, ktoré idú riadne svoju trase, ale aj ich označenie nebýva ľahko rozoznateľné. Navrhol preto celkom zaujímavú vec, nad ktorou si myslím by bolo vhodné sa zamyslieť:
- zrýchlené spoje L1 o 05:20 a 06:20 z Juhu do TRENS prečíslovať na L22 s tým, že by sa jednalo o linku len s týmito 2 spojmi, a bolo by možné presne a prehľadne zobraziť ich trasu a obmedzenia, a to nielen prostredníctvom znamienka, nakoľko tieto 2 spoje majú trasu diametrálne odlišnú ako L1. Tento variant by mohli podporiť aj tí, čo kedysi zlúčili L1 a L22 (čo bola podľa mňa opäť blbosť, ale tak nevadí, teraz sa učme, ktoré spoje majú "s").
dalsimi nedostatkami su garantovane spoje na L2 a co som najnovsie zistil aj na L28 garantovany spoj 16.40 z Vychodnej vykonava 41/45 tiez pekne...a dalej su to nielen predcasne odchody ale aj meskania ktore vsak niesu opodstatnene proste si ich vodic vytvori ako minule na #34 kecal s nejakym po anglicky a pochybujem teda ze sa sustredil vodic potom na jazdu
no vyzerá to tak, ako vravíš. Je čas zhrnúť si opäť nedostatky MHD:
- neoznačené busy (pretrváva)
- nefungujúce transparenty (občas nejaký EMtest ako zadný #36, ale inak RG Mielec na #21 a #2, kde nefunguje vôbec), už by s tým bolo trenba niečo robiť
- predčasné odchody, a to najmä v "a" (jedna za všetky L2 immerwere)
- nejednotnosť uvádzania zastávok: iné je na niektorých tabuliach (napr. Perla pri L2, ktorá má tabulu urobenú z L12), iné je na niektorých trasnparentoch (po novom už) a iné je na zvyšku.
Na nových citelisoch stale pise chybnu zastavku, ze Opatovska VUO, to sa neda prehodit?
A bus #02 ako aj #21 stale nefunkcne displeje uz mysli ze ic ani neopravia. ?
dnes zasa nejaky neporiadok v premavke, alebo mozno male pozmenenie poradi. rano na spoji 7.15 L11 co bezne jazdi #84 sla #33 a na nej Kral, a 84-ku som zasa videl o 11.50 na L13 a isiel na nej mlady vodic s okuliarmi co bezne chodi na 81
2 Citelisy stoja v garazi prave preto co som pisal ze jazdi ten bus, ktoreho vodicom vide sluzba:) a to je zrovna chyba, neviem co by sa v SAD stalo keby dali vodicov na iny bus ako je ten ich
Re #2430 kvorka: pravda tych 5 kusov C12M by vpohode mohlo jazdit najlepsie linky okolo nemocnice ja by som navehoval L18 komplet vsetky spoje NP, nejake striedacky z L18 by mohli robit busy zjazd do SAD cez L5 takisto vyjazd a zopar aj na L11, cize dokopy na tieto 3 linky 2 vozidla NP. dalej na L1, 2, 6, 8, 13, 28 3 vozidla. klb by sa za minuleho systemu urcite cez vikend uzivil, za sucasneho urcite nie, pretoze L8 chodi z mesta sucasne s L1, niekedy aj s L3 pokial ide cize nejde moc vytazena. L1 mozno na niektorych spojoch do Kubrej, ale najviac ako si ty napisal na tych vecernych, ale tam by som skor navrhoval pridat po 19-tej aspon 1 spoj
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Pr. L22: Gen. Svobodu - otoč., Gen. Svobodu - rázc., Autobusová stanica, Gen. Štefánika, Gen. Štefánika - Merina a Kubranská ul. - BILLA. Odchody by boli 05:20x a 06:20x z Juhu, prípadne by tu mohol byť ešte jeden spoj 07:20x (miesto terajšieho 07:15). Spoje by mohli ísť po Električnej, a teda L22 by bol expres. Stálo by to za návrh na MsÚ.