Dnes ráno 06:05 na zastávke Opatovská VÚO dorazil kĺb na L8 #51 a zároveň sa chystal na ďalšiu linku /neviem ktorú presne, ale keďže z Juhu ide 07:30, tá sa to dopasovať/. Zároveň videný o 06:05 kĺb na L1 odchádzať z TRENSu na Štefáničku.
áno, presne tak, dobre si pamätáš.
Re #2266: tiež som tak uvažoval, je blbosť aby Shopping zone bola bez MHD. Už teraz tá cesta do Turnej je preťažená.
podla mna je to chyba v palubno pocitaci, ze tam nieco zle pomackali a co som pocul, tak ked to nejde na prednej, tak to nejde ani na boku lebo su prepojene a vsetko zalezi od prednej tabule.....na emtestoch to tak neni, ked nejde zadna ostatne idu normalne a naopak....
Zlatovská ulica (a súčasná trasa L5, 6, 7, 15) je ideálna pre dopravu 1/2 obyvateľov Zámostia (tá druhá je riešená L3, 13, 9, a +-19), nachádza sa na nej vozovňa, je v blízkosti cca. 8 škôl, plánovaných nových obytných komplexov, priemyselných podnikov (aj keď tam pripúšťam útlm) atĎ.
V budúcnosti vidím určite predĺženie L 15 (alt. L5) za dobrý nápad a to po Brnianskej, tak ako kedysi a do PP Bratislavká a Záblatia (a zrušenie L3) , zastávku VHS (VOD-EKO) zrušiť a umiestniť ju k bývalej CEVE; takáto linka by uspokojila aj obyvateľov Záblatia a po novom moste takisto trasovať nejakú linku skôr by som bol za novú linku, ktorá by mohla obsluhovať aj OZC laugaricio.
Pravdou však zostáva, že Zámostie je ešte stále JEDNOZNAČNE najpriemyselnejšou časťou TN a podľa plánov MsÚ to tak aj zostane výstavbou PP Bratislavská.
To hovoris pravdu...Ja som vcera vecer chcel ist z Juhu vecer cca o 21.30 no nestihol som bus o 21.33h a posledni isiel l. 21 o 22.13h. a tusim aj l.8 sla zanou.... Linka 1 chodi 22.13 ale iba v sobotu a nedelu a to je hovadina... mala by ist podla mna aj o 22.30, 23.00
milan005: s tymi PAL by to chcelo ale nejako prisposobit, oznacit a moznost platenia z cipovych - co bude asi problem, co sa tyka tej linky 6 po tej dvadsiatej moc nesuhlasim zrusit, nakolko PAL uz vo vecernych hodinach za mosty moc nejde ako linka, len ako dojazd do garaze, k sadke a uspechu chodia prevazne v pracovnej dobe, kedy chodi mnozstvo studentov zo skol (stavebna, zeleznicne,...) a z podnikov, vo vecernych hodinach je to velka bieda
myslim ze Trencin ma velmi slabu vecernu dopravu, to sme tu uz s draxterom spominali a porovnavali napr. so ZA, BB. Ja by som to videl tak, ze keby L1 ma interval 30 min. az do ukoncenia premavky (t.j. aj bez diery medzi 19.15 a 20.15 zo stanice) zaroven by bol dobry preklad L1+11+23/28, sihotarskych liniek 2+6+28 tak by nemuseli byt busy nacasovane ani podla vlakov, ci uz by vlak meskal alebo siel skor vzdy by bol nejaky spoj "poruke". Nie ako teraz ze L23 a 28 chodia poobede vzdy sucasne napr. 18.20 a 21 idu obe a potom zasa 20.21 a 20.30 zasa obe naraz to je logika ako podme na jahody. Do Zamostia by vecer uz L6 po 20.00 ist nemusela, ako vravel Ed tak ludia by si mali zvyknut pouzivat aj PAL a napr. busy v smere od Dubnice chodia velmi casto az k Uspechu alebo SAD=spojenie Zamostia so stanicou a Billou odkial sa da peso prejst kludne aj na Sihot. Co sa tyka nasadzovania klbovych vozidiel myslim ze kazdy co sa v TN trochu vyzna a chodi MHD v spicke vie ze najvytazenejsou linkou je L1 kde by bola potreba nasadit co najviac klbov, minimalne tie co idu az do Kubrej ale zasa je treba pozerat na to, ze v centre mesta ide 4 minuty pred L1 vzdy v spicke L8 cize ja by som navrhoval pravidlo vsetky spoje do Kubrej klbove, tie co idu na stanicu a ide pred nimi L8 solo, s tym ze tie klby by potom sli na L8. L15 by sluzila ako zjazd a vyjazd klbov zo SAD na Juh a rano navoz ludi "za mosty". Na poobednajsich spojoch L15 mam skusenosti ze tak vela cestujucich nejazdi.
no to by bolo zaujímavé ? A zrovna tie sa "nevypálili", čo označujú číslo, len tie svine, čo označujú trasu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity