Inak v Soblahove je zastávka obch.dom a potom Soblahov,Horáreň, čo je o dalšie 2km dalej. Teraz je písané že otočka, ale 1km, teda chcem vedieť či je to tá istá zastávka, alebo v 58 jazdilo sa ešte dalej.
Ja sa nevyznám do Trenčianskych pomerov. Ale na linke do Soblahova je na tej zástavke Soblahovská písané, že tam stojí linka 14221 teda MHD a už viac nič. Trenčín, rázc.nemocnica-Trenčín,Soblahovská-Trenčín,JRD, medzi zastavkami je medzi sebou po 1km, ak ti to pomôže.
diky moc, velmi zaujimave
chalani neviete niekto kde mala vtedy L1 konecnu, pise sa ze Soblahovska ale v ktorych miestach? vlastne sidlisko co tam stoji predpokladam ze mohlo byt postavene niekedy na prelome 60/70 rokov, dovtedy tadial viedla len nejaka "dedinska" cesta do Soblahova? myslim ze stvrt od Partizanskej cez Dolny Sianec a Cintorinsku uz vtedy stala takze L1 obsluhovala tuto cast mesta? a kde sa autobusy tocili neskor ked uz stala Soblahovska a Inovecka ale nie Juh, pod Juhom ako je dnes zastavka?
áno, vtedy sa chodilo ešte cez Palackého, nakoľko Hasičská ešte neexistovala. Na palackého bola vtedy pumpa v mieste ako je dnes parkovisko, pri Sony. Nie každá L1 ale chodila do Kubrice, len jedna-dve do hodiny.
milan005: Mám niečo pre teba. Pred 50 rokmi to vypadalo takto: Trať 1: Soblahovská-Budayho-Ľudový súd-II. osemročná stredná škola- Tatra, benzínová pumpa-Žel.stanica-Čsl.štátne cesty-Merina-Závod K.J.Vorošilova-Zábranie-Kubrá-kyselka-Kubrica. Trať 2: Závod K.J.Vorošilova-Sihoť-Pri lesíku,ONV-Žel.stanica-Palackého-kasárne-Nemocnica-Tvrdoňova-Trenč.Biskupice. Trať 3:Závod K.J.Vorišilova- Žel.stanica-Trenčín,most-Istebník,kvasný priemysel-Bavlnárske závody-Zlatovce-Malé Záblatie-Prúdy-Záblatie. Trať 4:Zamarovce-Orechové-Istebník-Odeva,most-Palackého-Žel.stanica-Merina-Kubrá. ?
Mne sa inak celkom páči nórsky systém, kde sú na znamenie všetky zastávky mimo centra mesta. Chcelo by to ale aj investovať peniaze do STOP tlačítok v autobusoch, aby minimálne každá dvojica sedadiel mala jedno a neviem, či by sa to na usporených PHM vrátilo...
dnes som videl niečo zaujímavé....na linke 1 šiel bus 21 a s odchodom o 16:55 myslím a na tabuliach mu svietila len číslica a nič iné, aj v predu aj z boku a na vnútornom displeji bol len čas a dátum a neprehadzovalo sa to na linku a konečnú...neviete prečo???
Z dnešnej výpravy:
15:58, Hasičská: #21 na L1 smer Juh (to je tá, čo má odchod 15:48, len tá záocha urobila svoje. Inak dobre obsadená). #44 na L17 smer stanica #39 na L6 smer stanica #71 na prejazde, tabule L11
16:05 Rázusova #45 na L28 smer Juh
16:15 Hodžova kotolňa: #42 na L2 smer Biskupice #34 na L2 smer VÚO #01 na L6 smer VOD-EKO
16:16 Opatovská, NS: #05 na L18 smer Juh
v BB aj ZV to tak je na MHD aj PAL. Pretože PAL robí SAD ZV. Dokonca aj na nelegálnych linkách PALoMHD - X.
Je to somarina, aby bola konečná malým písmom, pretože ak niekto čaká na bus, pozerá ktorým ide smerom, pretože v CP sa dočíta kam až ten bus ide. Ak by mal každý čakať, kým sa mu vyroluje tá jeho zastávka, asi by mu spoj aj odišiel /nehovoriac o tom, že niektoré zastávky tam aj tak chýbajú/.
v BB to tak majú mestské, medzimestské nie, medzimestké sú takéto Prievidzké, lenže tie majú až 5 kombinácií zobrazovania konečnej a zástavok ? ...podla mňa by to mohlo byt ako v Považskej Bystrici
vsimol som si toho, tak je to tusim aj v BB, moj nazor je taky ze je to proti rozumu a velkym by mala byt konecna nie zastavky. alebo este lepsie by bolo snad keby vpredu ukazuje len linku a konecnu, zboku L, konecnu a aj zastavky a vzadu cislo
neviem, či si niekto z vás všimol zmenu transparentov na medzimestských autobusom, tam kde svietila väčším písmom konečná, tam teraz veľkým písmom chodia zástavky a malým písmom je napísaná konečná zástavka....možno sa časom budú diať neaké zmeny aj v MHD
milan005: Včera v tvojom príspevku, ktorý je fuč o tom ako bus stál na zastávke, kôli tomu že stál niekto pri dverách, to je asi stará škola. Lebo v jednom buse dávno, ale prímestskom, bola situácia zase takáto. Vodič Dopravného závodu ČSAD Trenčín (16.12.1985., o 7:15 hod.) svojvoľne odmietol vydať týždenný cestovný lístok na potvrdenú preukážku Trenčín - Dolná Súča, Karosa ŠL11 ?
pri B961 si zabudol za stareho systemu, cize cca od 1.7. do zaciatku augusta 2006 jazdili aj na L7 ako zjazd a vyjazd z SAD, takisto vozidlo #53 jazdilo spoj 7.35 na L13 zo stanice do Zablatia a za noveho systemu L28
Takže od vyradenia Ikarusov 280.08 a nástupe B 961E, bolo možné kĺb vidieť už na týchto linkách:
B 961E: 1,2,5,6,8,11,15,17,22,23
Citelis 18M: 1,5,8,15,23
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Je to somarina, aby bola konečná malým písmom, pretože ak niekto čaká na bus, pozerá ktorým ide smerom, pretože v CP sa dočíta kam až ten bus ide. Ak by mal každý čakať, kým sa mu vyroluje tá jeho zastávka, asi by mu spoj aj odišiel /nehovoriac o tom, že niektoré zastávky tam aj tak chýbajú/.