Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dnes o 13:02 som stretol 05 na linke 18 smer juh pri perle a na tabuli opatovska VUO a potom o pol hodinu na to na linke 2 vodic 74 telefonoval....
milan005:no pocuj na tu otazku, co si sa ma pytal na pokeci, je to ten starsi, toho mladeho nepoznam...preco si sa pytal???
Reakcia na: capaCity #2023:
zábavné video, no bohužiaľ pravdivé...
Reakcia na: capaCity #2023:
pekny prispevok:D no na nasich borcov je kratka SAD a asi aj mesto
http://www.youtube.com/watch?v=w9sPhPF5t8Y&feature=related

Niečo veselého z r. 1957. Doba sa zmenila, spôsoby v MHD ostávajú ?
Reakcia na: Marko1 #2016:
No škoda, ale aj tak díky za info ?
Reakcia na: mato5287 #2020:
dakujem ti za info, potesil si ma ? a nevies za aky bus zalohovala? prip. vodic ktory na nej isiel?
a doobeda so ju uz videl ako zalohu na linke č.2
pred cca 10 minútami so videl našu starú dobrú #85 odparkovanú v opatovej na majáku aj s tabulkou linky 21
a este som si spomenul ze dnes sla na spoji 11.55 namiesto #21 ktora je garantovana NP #51-ka. poobede som videl 51-ku pri gymnaziu cca o 16.05 a je dost mozne ze to bolo tiez namiesto #21 spoj 15.35 s meskanim, ale zarucit to nemozem ale myslim ze spoj 16.00 zo stanice to nebol lebo prisiel rovno s L23 15.50 zo stanice(stale chodi klbova!). takze SAD zasa porusuje garantovanost, no ale nic vynimocne
Reakcia na: capaCity #2015:
tych dveri som si vsimol uz minuly tyzden ked som s nim siel, nemal vyveseny ziadny oznam avsak dvere sa ledva ledva zatvorili a vobec nedocvakli, cize keby sa o ne opres pocas jazdy, napr. v spicke ked ide vela ludi tak vyletis von, takze od zadnych dveri v #77, #83 a mozno aj inych radsej dalej;-)
Petrox:
K B 731 v Trencine:

Zial, do cca. 1999 som si SPZ autobusov prakticky nezapisoval (zaujimali ma vzdy iba ev. c.). Preto som sa na autobusy az tak detailne nesustredil. Kedze koncom 90. rokov uz odchadzalo do vysluzby vela zaujimavych vozidiel, zacal som sa blizsie zaoberat aj SPZ. Na vyrobnom stitku mozem potvdrit TN-681 AM/I, ktory bol B731.20. V tom case este v prevadzke jazdili busy so svojim povodnym naterom z vyroby (resp. iba s jeho ciastocnou obnovou), ktore mali vzadu stitky „KAROSA B 731“. Tento stitok mali TN 99-04 a TN 99-31. Ako u vacsiny podnikov SAD boli rekonstruovane na „paku“. Typ B 731 je preto potrebne hladat v dodavkach z obdobia zrejme do roku 1989 (teda s „okolitou“ SPZ - tie vsak uz mali vzadu stitky strhnute). Doveryhodne zdroje som vsak zatial nepresiel (a nenasiel), preto ani moje uvahy neuvadzam.

Este jedna poznamka:

Pokracovanie „Trolejbusy v Trencine? – cast 2.“ je vzhladom na moju vytazenost v dohladnosti niekolkych rokov. Ale kto chce a ma cas, moze to spracovat. Podklady by sa mali dat ziskat na Mestskom urade - odbor dopravy alebo mozno Juraj by mohol zistit, ci este nieco zostalo v SADke...
Dnes #83 opäť so zadnou tabuľou, takisto aj s bočnou, chválim pána šoféra ? , v autobuse však pri stredných dverách visel oznam "Zadné dvere nefungujú, použite stredné dvere", takisto aj na zadných, škoda len, že otváral obe ?
draxter:ďakujem, ale je to škoda že sem nechodí
?
Reakcia na: Valec #2011:
áno, presne tak. Preto hovorím, že trasa bude musieť byť inak. Zo zapustením súčasného násypu sa však podľa všetkého ešte ráta. Takže, uvidíme - čas ukáže.
Reakcia na: milan005 #2009:
Kdeže, už žiadna električka:

"Nakoľko DÚR modernizácie železničnej trate č. 120 na návrhovú rýchlosť do 160 km/hod. uvažuje aj so zachovaním súčasnej jednokoľajnej železničnej trate č. 143, nebude ju možné využiť ako linku mestskej koľajovej dopravy v zmysle návrhu ÚPN SÚ z r. 1998. Koncepcia mestskej koľajovej dopravy v rámci MHD bude musieť byť v prípade potreby znovu riešená samostatnou dopravno-urbanistickou štúdiou."

Doplnok 2 ÚP mesta Trenčín
Reakcia na: milan005 #2009:
áno, výhľadovo na 20 rokov sa s tým plánuje. Trať by však nešla po Východnej, ale popri nej. Stačí pozrieť ÚPN a dopravný generel.
Reakcia na: kvorka #2002:
ja som zasa pocul ze Vychodna je preto taka siroka lebo sa tam planovali, dokonca aj planuju elektricky. Aj Celler ked vydaval tie jeho predvolebne noviny alebo nieco podobne tak som tam videl navrh, maju casom zrusit trat TN-Chynorany a potom po jej trase tahat elektricku. ale neviem ci je to najlepsi napad tahat ju po Elektricnej, cize mimo sirsie centrum mesta, aj ked sa planuje tato oblast dost rozvijat (Riviera) a takisto aj len okrajom Juhu.
Reakcia na: ivan0188 #2004:
od 01.05.2008 už nie, výkony na L8 už #21 nerobí, výlučne behá na L1. Ale čo sa týka negarantovaných spojov, nie je vylúčené, aby sa objavil aj na Sihoti v určitých časoch, ale len výnimočne. Momentálne ho stretneš len na L1. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.