zaujimavosti z premavky: poobede jazdili #01 a #05 s opacnymi sluzbami, cize #05-L18 a #01 L8 a 23, zaujimavy ukaz a #78 sla namiesto #87, #83 je spät v premavke od pondelka
chlapi ak myslite pana Zamecnika je to dost mozne:D aj ked ma 56 rokov, zacal si farbit vlasy co som si vsimol takze to nebude nic zvlastne:) alebo myslite toho mladsieho v okuliaroch?
all: po dnesnej noci vam mozem zarucit, ze vodici mhd tn sa vedia zabavit na disko hudbu vyse ako zeny.....tuto noc som bol na brigade v marone a dosiel za mnou busar z citelisu 18m, ze ci nechcem drobne.tak sme zamenili a on ma poprosil, ci mu v sklade neschovam trzbu, ze si da jedno, dve piva a ide...nakoniec to skoncilo tak, ze pretancoval v uniforme SAD celu diskoteku, vystriedal niekolko tanecnicok a spokojny isiel domov...bol fakt podareby ☺
moj clovek:D ale nie no tak myslim ze 1 - 3sk nikoho nezabije a aspon by to bolo zaznamenane. a co sa tyka tarify uz kedysi som navrhoval aby sa zaviedlo nieco take ze na poslednych zastavkach napr. na trase L21 VUO-Potocna, L11 Kubra-Kubrica, L2 Nemocnica-Nozdrkovce, L1 Pod Juhom-Juh odratalo z karty cestujucemu len polovica z ceny listka. tym padom by boli viac vyuzite aj koncove zastavky liniek, teda Juh nieje zrovna dobry priklad. ale myslim ze by z toho SAD viac ziskala ako stratila, alebo mesto alebo kto uz
nespravne nacasovane preklady liniek by sa dali odstranit aj bez toho, napr. take nacasovanie ze 18.20 ide zo stanice L23, minutu po nej L28 a potom idu zasa obe naraz az za 2 hodiny. myslim ze taketo nieco nesuvisi s velkym poctom liniek v TN ale s nezaujmom mesta o napravu. a ked uz by sa mal nejak rapidne znizovat pocet liniek dobre, ale len s tou podmienkou ze prestup by stal 2-3 Sk, napr. pri prestupe na cely listok 12sk/3sk, polovicny 8sk/2sk a dochodcovsky 4sk/1sk. a tiez neviem ktore linky by si chcel rusit. mne pripadaju ako logicke zrusit mozno 3, 9, 16, 19, 20 v povodnych trasach a spravit 1 alebo 2 linky spajajuce Juh so Zablatim/Istebnikom. Juzani by prestupili k LOT pri nemocnici na L2 a naopak Sihotari k VOP pri Gymnaziu na linku spajajucu Juh so Zavazim ktora by mala slusnejsi interval, spicka aspon 2 spoje za hod. a v sedle 120 min. prip. by mohla mat nejake spoje aj cez vikendy napr. na trase JUH2 - Nemocnica - OS Úspech - Staničná - Istebnícka - Zlatovce - Záblatie ako lepsia varianta L3
ja by som navrhol zlepšovák - týždenný poprípade mesačný cestovný lístok na neobmedzený počet jázd, za rozumnú cenu - napríklad dvojnásobok toho, čo stojí týždenný cestovný lístok na rovnakú vzdialenosť na vlak. Napr z Trenčína predmestia na trenčiansku hlavnú stanicu stojí týždenník obojsmerový na vlak 26 Sk, tak na MHD by mohol byť trebárs za 50 Sk. Tieto časové lístky by mohli byť buď na určenú trasu, alebo jednolinkové, niekoľkolinkové či sieťové. Tieto detaily by mohli posúdiť odborníci.
Potom zásadne preorganizovať dopravu tak, že by jazdilo menej liniek, ale častejšie, s možnosťou prestupovania v uzlových bodoch. Odstránili by sa potom nesprávne načasované preklady liniek.
Celkovo koncepcia MHD v TN akosi je na bode mrazu. Ľudia potom len cestujú autíčkami, zapchávajú mesto. To si však vyžaduje značnú investičnú činnosť: nové parkoviská, nové cesty, nové mosty... To napokon vyjde oveľa drahšie, ako by stálo udržiavať kvalitnú MHD pri živote, ktorá by bola pre väčšinu Trenčanov použiteľná.
No tí, čo sú pri moci by z toho nič nemali, pokiaľ by trenčania miesto vlastných autíčíek začali používať MHD, pretože takto by im do vrecák žiadne provízie nepotiekli. No ak sa bude stavať napríklad nový most cez Váh, niečo sa im určite ujde...
My tu piseme navrhy, ale akosi nikoho nezaujimaju...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mato5287