Dolnopaprčiari, svedkovia Rybníčka a Bašku! Nás nedostihnete! Nekomentujte príspevky chrabrých Slovákov! Za lepšiu dopravu v meste Trenčín! Vivat Slovensko! Draxter nedaj sa!
Dnešná doba na Slovensku. Všetci sa vyhovárajú na všetkých! Som práve v Maďarsku a ejhľa nik sa nepozastavuje napríklad nad výhodami starších spoluobčanov - zľavy na dopravu! Každý to berie ako s a m o z r e j m o s ť! Na Slovensku z toho robia sviniari politickí ešte aj politickú tému. Preto je potrené aj tu na tomto fóre hovoriť zo srdca a rozumu. A samozrejme politicko - organizačné pričesky / TSK/- darmožráči - treba to okamžite zrušiť! Obyčajní prehadzovači nimi nezarobených peňazí. A ešte ich aj tu ochraňujte. V živote nič nedosiahnete /me/. Večne poklonkujúci Slováci.
Nemusí vzniknúť už MHD, porzi sa ako to je aj v BBSK: MHD BR zrušená a integrovaná, mesto prispieva (druhá vec je tá, že všetky linky sú teraz 400 - na hlavu). Takže kľudne "systém" MHD nemusí vzniknúť, ale nejaký finančný príspevok. Inak nič nové si neobjavil, pretože aj v minulosti bola prímestská linka tá, čo sa spája 2 a viac obcí, nie čo ide v rámci mesta ako pseudoMHD.
IDS novinky: Zákon hovorí, že o dopravnú obslužnosť na svojom území sa majú postarať samotné mestá https://www.tsk.sk/aktualne-spravy.html?page_id=218055
Mestá Myjava, Stará Turá, Handlová, Dubnica nad Váhom, Ilava a Bánovce nad Bebravou si budú musieť zabezpečiť vlastnú mestskú dopravu alebo sa na nákladoch spolupodieľať s TSK.
Názor: Nemalo by sa to komplikovať; naďalej by mal dopravu zabezpečovať kraj. Vznik niekoľkých nových mini-MHD, každej s vlastnými podmienkami, tarifami a mentalitou 90. rokov, nikomu neprospeje.
Ha, skúsení životní harcovníci dobre vedia, čo je to ,,že neaktuálna téma,,. Politickí darebáci ,čo si zadky vyvážajú na služobných autách napríklad Rybníček a spol a tiež VUCkár Baška a spol. veru miešačku plniť počas výstavby nového mosta nebudú. Už dosť občanov je na týchto mamlasov najedovaných.
Keď vidím tie plány na podzemnú predložku cesty 1.triedy, tak to je nereálne najbližších 25 rokov. Most má vlastné všetky nedeľu, a aj tak to trvá a sú tam zásadne chyby procedurálne ho charakteru. Takto sa doprava v meste nezlepší minimálne 5 rokov.
Pritom iné veci tiež drieku: sľubované nové zastávky, tabule, ani bus pruhy nikde.
Aká neaktuálnost? Meškanie s rekonštrukciou je prúser že väčší asi v meste s takou dopravnou situáciou ani nemôže byť. A pritom ani iné riešenia nevidno: preťažené dve (jediné dve) napojenia územia za traťou 120 na Bratislavskú, preťažená spojnica 507/II už desaťročie a nová cesta či rozšírenie nikde. Plus ten most. Už sa mal stavať tretí.
Márnosť, vráťme túto odveci a navyše neaktuálnu diskusiu späť k téme otázkou, aký je plán pre prípad uzavretia starého mosta?
Počítajte minimálne s týmito scenármi: most je uzavretý plánovane krátkodobo, most je uzavretý plánovane dlhodobo, most je uzavretý neplánovane dlhodobo.
Viem o tom. Tiež si to tu aj viac krát písal. Samozrejme je potrebné ti poďakovať za stanovisko. Najviac ma však trápi názor veľkého pašu - tu v kocúrkove sú iba odborníci / bolo vidieť aj za Corony - všetko pozatvárali/! Most bude, ale ten , ktorý nespĺňa normy pre vodnú cestu. / železná opacha za 30 miliónov € !!!/ Už sa dokonca o tejto veci vyjadril na stránke mesta aj nejaký veštec. Štandardne ako stále tvrdím - je to o prioritách. A priorita pašu a spol je p o p u l i z m u s! Mosty treba, spájajú život.
Tá redukcia večer nie je len kozmetická, to tu bolo rečí. To je brutálna redukcia.
Sihoť prišla o komplet večernú linku 8, i posledné spoje 4. Dajte si cez víkend spojenie do tunajšieho vyhľadávača po 21:00 zo Sobote 4 na Hasičskú. Ukazuje možnosti pešieho presunu na linku 4/11, lebo inak je tu len 30 min interval linky 1 a jeden spoj linky 24.
Zatiaľ čo Juh má aj cez víkend 10-15 min autobus do centra.
Zlatovce tiež už majú 7 len ako doplnok.
Vrátim sa, keď tu prúdila diskusia o počtoch liniek, ako nový koncept znižuje. No dnes je to spojenie 3/24 vlastne linka 27. Špeciálne 16 sú tiež linka. Takže už sa napokon dostaneme k tomu, že ten rozdiel veľký nie je, keď ešte zvážime že spoje do AOZ sú dnes pod 3.
Ja som rád, že sa konečne niečo urobilo s linkami 2 a 23. A myslím, že i okolie TMM by linku malo mať, či už predĺženie jednej z týchto. Ak by sa ulica napojila až do Kubrej, ako sa počíta, mohla by linka z Kubrej jazdiť tadiaľ.
Trocha škoda, že sa na niekoľko mesiacov zlikviduje prestup od EX 526 s príchodom 21:21 - L1 s odchodom 21:24 som nikdy neriešil, vždy buď priamo alebo s prestupom na L8 s odchodom 21:36 od Obchodnej akadémie.
Trocha to zalepí posun L23 na skorší čas 21:42, ale mne osobne, keď bývam hneď vedľa zastávky Mateja Bela sa už oplatí počkať tých 11 minút na L1 s odchodom 21:53. Takže prakticky pol hodiny čakania na stanici.
Takže už len počkať na decembrový vlakový grafikon, keď ten EX 526 bude prichádzať skôr o 21:12. Mimochodom, všetky expresy od Košíc by mali prichádzať o minútu skôr, čiže x:20, čo zlepší prestupy na všetky L1 mimo špičiek školských dní...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka