Reakcia na: Michal Mazánik #15609:
Nemas ten pocit, ono to tak skutocne je, vacsina ludi sa na to naozaj tak pozera. Je to nieco nove a bude trvat este velmi dlho kym sa to zauziva(ak vobec). Vacsina prestupov je branych ako nieco doplnkove, nadstavbove, napriek tomu ze nova koncepcia bola od zaciatku prezentovana ako hybridna(cize system priamych liniek je rovnocenny prestupovym linkam), ludia tomu zatial nepochopili presne tak isto ako nepochopili preco mame regulernu zastavku autobusova stanica, no napriek tomu prezliekame za nu ine zastavky. Bezne sa stava ze sa cestujuci opyta pri L11 ci idem na stanicu, odpoved je ze nejdem, ale idem na zastavku obchodna akademia, este to nestihnem ani dopovedat a uz mi hlasi ze pocka na iny spoj...na aky iny som sa ale uz nedozvedel. A to verim ze su aj kolegovia ktori len odpovedia ze nejdu a tym to konci.
milan005
Ak L1 presmeruješ od Pred pola na Sihoť, musíš mať opačnú protiváhu zo Sihote do Kubrej, čiže 15/30 aby to šlapalo.
Súčasné riešenie stroskotalo najmä na nevhodnosti ulice J. Derku na prejazd autobusov. Keby tak nebolo Opatovej a mohla L4 končiť v Kubrej na námestí
Dnes som, aj keď len námatkovo, videl že L11 je pre Kubrú asi málo? lebo po zastávku Pred polom sa naplnila doplna na sedenie. L4 k nej by bola žiadúca (neviem ako vyťažená chodí z Opatovej, číslo by ma zaujímalo počas voľných dní).
Ak je naozaj taký dopyt po pôvodnej trase L11 jedine ak by si s L4 vymenili časové polohy a L11 išla starou trasou a L16 cez starú Sihoť do Kubrej. Ale naráža to znovu na viac problémov (nevzniklo by spojenie MČ Západ - Max, súbeh s L1 4 min., ...) ako úžitku (Sihoti by ostalo spojenie s MČ Západ mimo špičku, nemuseli by jazdiť pomocné spoje na L16 v "x" doobedu)